کد خبر: 34749
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 خرداد 1397 - 13:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مشکلات کتابخانه‌های عمومی مهدیشهر سمنان بررسی شد

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با هدف بررسی مشکلات کتابخانه‌ها، از کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهدیشهر بازدید کرد.
مشکلات کتابخانه‌های عمومی مهدیشهر سمنان بررسی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در حاشیه بازدید از کتابخانه‌های عمومی مهدیشهر، ضمن تأکید بر لزوم بهره‌مندی کتابداران از اطلاعات روزآمد، بیان کرد: افزایش اطلاعات تخصصی در زمینه کتاب و کتابداری در اجرای طرح‌های خلاقانه و جذب مخاطب بسیار تأثیرگذار است. کتابداران می‌توانند  در انتخاب کتاب‌های مفید و متناسب با شرایط سنی به مراجعان کمک کنند.

 وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع در کتابخانه‌های عمومی سطح استان اظهار داشت: برگزاری برنامه‌هایی همچون نشست‌های کتاب‌خوان، نقد، بررسی و رونمایی کتاب در توسعه کتاب و کتابخوانی مؤثر است.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با تأکید بر تأثیر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی بر ترویج فرهنگ مطالعه، خواستار تلاش کتابداران برای برگزاری باشکوه این جشنواره شد.

 سماکوش تصریح کرد: حتی‌الامکان سعی شد مشکلات کتابداران و کتابخانه‌ها در دور اول  بازدید گروه همیاری رفع شود. تجهیز کتابخانه‌ها به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و بررسی مشکلات عمرانی ازجمله فعالیت‌های انجام‌شده توسط این اداره کل در سال گذشته بود.

 گفتنی است، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان ضمن بازدید از کتابخانه‌های عمومی سلمان فارسی، آیت‌الله کبیر شهمیرزاد، پیامبر اعظم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) با کتابداران گفتگو کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: