کد خبر: 34754
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 خرداد 1397 - 13:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختتامیه «باهم بخوانیم» در کتابخانه عمومی شهید رجائی اردبیل برگزار شد

منبع : لیزنا
 اختتامیه طرح «باهم بخوانیم» با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل در کتابخانه عمومی شهید رجائی برگزار شد.
اختتامیه «باهم بخوانیم» در کتابخانه عمومی شهید رجائی اردبیل برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل، رباب عزیزخانی با حضور در مراسم اختتامیه طرح باهم بخوانیم در کتابخانه عمومی شهید رجائی بخش هیر گفت: طرح باهم بخوانیم موجب تقویت روحیه خلاقیت و کتاب‌خوانی اعضای کتابخانه شده است.

مدیرکل کتابخانه عمومی استان با اشاره به ساخت ربات کنترلی توسط امیرعلی ساعدی و هادی پورشیران از اعضای طرح باهم بخوانیم کتابخانه اظهار داشت: در این طرح علاوه بر کتاب‌خوانی به سبکی جدید برای کودکان، شیوه‌های خلاقانه‌ای نیز جهت اجرای سایر برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی مجری این طرح به کار گرفته شد.

وی از علاقه‌مندی شرکت‌کنندگان برای تداوم این طرح خبر داد و گفت: در کتابخانه‌های برگزارکننده این طرح، کودکان با نگارش دل نوشته‌ها و خاطراتی از اجرای این طرح ابراز رضایت کردند و خواستار ادامه اجرای آن شدند.

گفتنی است طرح باهم بخوانیم به‌صورت آزمایشی در سه باب از کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برگزار شد. در اختتامیه این طرح به شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: