کد خبر: 34760
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 خرداد 1397 - 13:59

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای مرحله اول طرح مطالعاتی ویژه کودکان در کتابخانه عمومی الهیه زنجان

منبع : لیزنا
 کتابخانه عمومی الهیه زنجان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، طرح مطالعاتی ویژه‌ای را در دو مرحله اجرا می‌کند.
اجرای مرحله اول طرح مطالعاتی ویژه کودکان در کتابخانه عمومی الهیه زنجان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی زنجان، فاطمه علی‌محمدی، مسئول کتابخانه عمومی الهیه از اجرای طرح مطالعاتی ویژه کودکان در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد و گفت: کتابخانه عمومی الهیه برای جذب کودکان و ترغیب آن‌ها به حضور مستمر در کتابخانه، برنامه‌های متنوعی همچون قصه‌گویی، نقاشی، کلاس آموزشی، بازی و مسابقاتی جذاب به‌صورت هفتگی برگزار می‌کند. یکی از برنامه‌های این کتابخانه، طرح مطالعاتی ویژه کودکان است که در دو مرحله و با هدف تشویق آن‌ها به مطالعه مستمر و همچنین مشارکت دادن والدین، اجرا می‌شود.

علی‌محمدی با اشاره به‌ضرورت تشویق کودکان به کتابخوانی بیان داشت: با اتمام مرحله نخست از اجرای این طرح، شرکت‌کنندگانی که موفق به تکمیل فرم مطالعاتی شده و طبق برنامه زمان‌بندی ۲۷ عنوان کتاب را به همراه والدین خود مطالعه کردند، تقدیر شدند.

 شایان‌ذکر است این مراسم با قصه‌گویی و مسابقه نقاشی همراه بود. همچنین فرم شماره دو طرح شامل برنامه مطالعاتی برای دو ماه آینده ارائه و جلسه هم‌اندیشی با والدین برای اجرای بهتر طرح برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: