کد خبر: 34834
تاریخ انتشار: جمعه, 11 خرداد 1397 - 14:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معرفی ۱۲۰ عنوان کتاب در ۱۴ نشست کتاب‌خوان در قم

منبع : لیزنا
به همت کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان قم ۱۲۰ عنوان کتاب در ۱۴ نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای معرفی شد.
معرفی ۱۲۰ عنوان کتاب در ۱۴ نشست کتاب‌خوان در قم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم، به همت کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان ۱۲۰ عنوان کتاب در ۱۴ نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای معرفی شد.

 

برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در کتابخانه امام علی (ع)

در نشست کتاب‌خوانی که با حضور ۶ تن از اعضای کتابخانه برگزار شد؛ مهدی سرداری با معرفی کتاب «امام حسین علیه‌السلام: فرشته» نوشته غلامرضا آبروی؛ محدثه محمدی با معرفی کتاب «مثل دانه‌های شانه» نوشته غلامرضا حیدری ابهری؛ ریحانه سرداری با معرفی کتاب «امام سجاد (ع)» نوشته نجمه السادات هاشمی؛  نرگس جهاندیده با معرفی کتاب «چهار همسفر» نوشته ابوالفضل هادی منش؛ فاطمه عبدی با معرفی کتاب «قصه‌های شیرین هزار و یک شب»؛ نوشته شکوه قاسم نیا و نرگس اله یاری با معرفی کتاب «جوان ابله» نوشته پرویز امینی تجربیات مطالعاتی خود را با حاضران به اشتراک گذاشتند.

در  نشستی دیگر، ۵ نفر از علاقه‌مندان به معرفی کتاب‌های خوانده‌شده خود پرداختند. فاطمه عبدی با معرفی کتاب «قصه‌های از امام زمان (عج): دل‌تنگ سرداب» نوشته فریبا کلهر؛ معصومه اجلی با معرفی کتاب «قصه‌های از امام زمان (عج): دختری به نام ملیکه» نوشته فریبا کلهر؛ مهدی سرداری با معرفی کتاب «قصه‌های از امام زمان (عج): خواستگاری» نوشته فریبا کلهر؛ ابوالفضل شعبانی با معرفی کتاب «قصه‌های از امام زمان (عج): آخرین رابط» نوشته فریبا کلهر و ابوالفضل رحیمی آسایش با معرفی کتاب «قصه‌های از امام زمان (عج): سه نشانه» نوشته فریبا کلهر تجربیات مطالعاتی خود را با حاضران به اشتراک گذاشتند.

در دیگر نشست کتاب‌خوان این کتابخانه نیز ۵ نفر از اعضای بخش کودک و نوجوان به معرفی کتاب‌های خوانده‌شده پرداختند. مهدی سرداری با معرفی کتاب «قصه‌هایی از امام علی (ع)» نوشته مسلم ناصری؛ حدیثه لطفی جوان با معرفی کتاب «سرنوشت بلوط پیر» نوشته گراهام باب؛ نرگس جهاندیده با معرفی کتاب «قصه‌هایی از عطار نیشابوری» نوشته فاطمه شیروری؛ فاطمه عبدی با معرفی کتاب «کلیله‌ودمنه» نوشته مریم شریف رضویان و یاسین لطفی جوان با معرفی کتاب «پی پر مهمان‌نوازی یاد می‌گیرد» نوشته فتاحی تجربیات مطالعاتی خود را با حاضران به اشتراک گذاشتند.

در پایان این نشست، ارائه‌دهندگان نمایشی با موضوع تأثیر خواندن و مطالعه در ارتقای فرهنگ خانواده‌ها و جامعه اجرا کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: