کد خبر: 34872
تاریخ انتشار: شنبه, 12 خرداد 1397 - 16:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه خراسان رضوی با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی

منبع : لیزنا
در دیدار فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع) با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید شد.
دیدار فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه خراسان رضوی با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، در دیدار فرمانده سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع) با مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بر اجرای برنامه‌های فرهنگی مشترک در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تاکید شد.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک انتصاب سرهنگ سید جواد کمالی به عنوان مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع) با اشاره بر نهادینه شدن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان کارکنان بسیجی کلیه ادارات و دستگاه‌ها، بر بهره‌مندی هر چه بیشتر از کتابخانه‌های عمومی در این راستا تاکید کرده و کتابخانه‌های عمومی را ظرفیت مناسبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین بسیجیان دانست. 

وی بیان داشت: ظرفیت فرهنگی دو دستگاه فرصت مناسبی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی متعدد از جمله نشست‌های کتابخوان مدیران فرهنگی و بسیجی، جلسات نقد کتاب و همچنین برنامه‌های مشترک فرهنگی فراهم کرده است. 

سبزیان همچنین ضمن اشاره به برگزاری هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی، اظهار امیدواری کرد: با همکاری بسیج ادارات شاهد مشارکت حداکثری کارمندان و کارکنان بسیجی و خانواده‌های آنها در این مسابقه کتابخوانی بزرگ و ملی باشیم.

سرهنگ سید جواد کمالی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه امام رضا(ع) نیز آمادگی سازمان بسیج کارمندان استان را برای تعامل هر چه بیشتر با کتابخانه‌های عمومی و برگزاری برنامه‌های مشترک اعلام کرد و تعامل این دو دستگاه فرهنگی را مقدمه‌ای برای اقدامات فرهنگی شاخص در حوزه فرهنگی، به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی دانست.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت مخاطبین کتابخانه‌های عمومی و معرفی نویسندگان و کتاب‌های شاخص حوزه بسیج را جزو اقدامات مناسب در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برشمرد.

در ابتدای این دیدار احسان سیفی فرمانده پایگاه بسیج شهید غفرانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این پایگاه در سال ۱۳۹۶ به فعالیت‌های شاخص این پایگاه از جمله برگزاری همایش گرامیداشت کتابداران ایثارگر و بسیجی، برگزاری حلقه‌های صالحین و انجام نشست‌های تخصصی کتاب خوان در حوزه بسیج با حضور نویسندگان بسیجی اشاره کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: