کد خبر: 35230
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 تیر 1397 - 09:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست جمع‌خوانی کتاب مسافر هشتم در کتابخانه امیرالمومنین علی(ع) شهرستان اسلامشهر

منبع : لیزنا
 به همت مسئول و کتابداران کتابخانه، در راستای معرفی منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کتاب مسافر هشتم با حضور اعضاء در کتابخانه عمومی امیرالمومنین علی (ع) شهرستان اسلامشهر جمع خوانی شد.
نشست جمع‌خوانی کتاب مسافر هشتم در کتابخانه امیرالمومنین علی(ع) شهرستان اسلامشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اسلامشهر؛ به همت مسئول و کتابداران کتابخانه، در راستای معرفی منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کتاب «مسافر هشتم» با حضور تعدادی از اعضاء در کتابخانه عمومی امیرالمومنین (ع) شهرستان اسلامشهر معرفی و جمع خوانی شد.

در ابتدای نشست عاشوری مسئول کتابخانه به ارائه توضیحاتی درباره نحوه ثبت نام و شرکت در مسابقه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی برای اعضاء پرداخت سپس کتاب «مسافر هشتم» نوشته مژگان شیخی معرفی شد در ادامه حاضرین به جمع خوانی کتاب پرداختند.

گفتنی است در این کتاب، نویسنده به مسیری که امام رضا(ع) پیموده و مسائلی که برای ایشان اتفاق افتاده در قالب داستانی اشاره کرده است؛ این مجموعه داستان های کوتاهی را شامل می شود که به زندگی هشتمین امام شیعیان می پردازد؛ «بوی خوش نان، یک سبد خرما، یک روز تابستانی، مامون در تالار آینه، پیک ها و پیام ها، کاروان می رود، سرزمین آب های فراوان و غیره» از جمله داستان های این کتاب است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: