کد خبر: 35299
تاریخ انتشار: جمعه, 08 تیر 1397 - 13:22

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

احداث کتابخانه مرکزی شهرستان فریمان خراسان رضوی در پارک شهدای گمنام

منبع : لیزنا
در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فریمان با حضور فرماندار، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و مسئولان شهرستان بر  احداث کتابخانه مرکزی شهرستان در پارک شهدای گمنام تاکید شد.
احداث کتابخانه مرکزی شهرستان فریمان خراسان رضوی در پارک شهدای گمنام

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان فریمان با حضور فرماندار، مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی و مسئولان شهرستان بر  احداث کتابخانه مرکزی شهرستان در پارک شهدای گمنام تاکید شد.

فرماندار فریمان در این جلسه با اشاره به برگزاری کنگره صد سالگی شهید مرتضی مطهری درآینده ای نزدیک در این شهرستان گفت: حضور بسیاری از مسئولان عالی رتبه نظام از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی در این کنگره قطعی شده است و امیدورایم با فضایی که توسط شهرداری برای احداث کتابخانه مرکزی شهرستان در پارک شهدای گمنام اختصاص پیدا می کند شاهد شروع عملیات ساخت این کتابخانه همزمان با برگزاری کنگره باشیم تا این کتابخانه به عنوان نماد فرهنگی شهرستان هموراه به عنوان یادگار برگزاری یادواره شهید مطهری در ذهن مردم به یادگار بماند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه فرهنگی با رویکرد شخصیت استاد مطهری نیز از دیگر برنامه هایی است که در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: در روستاها و بخشهای شهرستان نیز دهیاریها با واگذاری زمین برای ایجاد کتابخانه آماده همکاری با اداره کل کتابخانه های عمومی هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت:واگذاری زمین بریا احداث کتابخانه اولین قدم در راه ساخت کتابخانه مرکزی خواهد بود.

حجت الاسلام سبزیان ادامه داد: با توجه به برگزاری کنگره شهید مطهری و برنامه هایی با این عنوان در شهرستان من هم از طریق استاندار پیگیر برگزاری مناسب برنامه های فرهنگی از جمله مسابقه کتابخوانی شهید مطهری خواهم بود.

وی  ادامه داد: در حال حاضر مهمترین موضوع روز در کتابخانه های عمومی برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی است که انتظار داریم در شهرستان فریمان هم با همکاری فرماندار و حضور مردم و پرسنل ادارات شهرستان مشارکت خوبی در این جشنواره حاصل شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: