کد خبر: 35441
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 تیر 1397 - 12:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب «سلام روباه قرمز» در کتابخانه‌ای عمومی در استان بوشهر معرفی شد

منبع : لیزنا
کتاب منتخب کتابخوان ماه با قصه خوانی کتابدار در کتابخانه عمومی ولایت گناوه معرفی شد.
کتاب «سلام روباه قرمز» در کتابخانه‌ای عمومی در استان بوشهر معرفی شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر، کتابدار کتابخانه ولایت گناوه با برگزاری نشست قصه خوانی، کتاب منتخب تیرماه را برای کودکان معرفی کرد.

به گفته خاور شیری کتابدار کتابخانه ولایت، به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان، کتاب «سلام روباه قرمز» اثر «اریک کارل» با قصه خوانی کتابدار برای کودکان معرفی شد.

شیری افزود: «سلام روباه قرمز» تلاش دارد با زبانی ساده و شیوه ای کاربردی، ملموس و تصویری، مفهوم رنگ‌های مکمل را به کودکان بیاموزد.

نویسنده در این کتاب علمی تخیلی از کودکان دعوت می کند تا رنگ‌های مکمل را کشف کنند و هم زمان از داستان قورباغه کوچولو و دوستان رنگارنگش هم لذت ببرند .

این کتاب به خوانندگانش اجازه می دهد به رمز و رازهای دنیای رنگ‌ها پی ببرند. گرچه بهره گیری از جادوی خیره شدن به رنگ‌ها نیز کمک حال نویسنده در جذابیت بخشی و باورپذیری نظریه مطرح شده در این کتاب است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: