کد خبر: 36020
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 مرداد 1397 - 14:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

میزبانی کتابخانه‌های نیشابور ازجشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان رضوی

منبع : لیزنا
به همت کتابداران کتابخانه های عمومی نیشابور هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرهای قدمگاه، خرو، روستای باغشن و بوستان ایثارگران برگزار شد.
میزبانی کتابخانه‌های نیشابور ازجشنواره کتابخوانی رضوی در خراسان رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، به همت کتابداران کتابخانه های عمومی نیشابور هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرهای قدمگاه، خرو، روستای باغشن و بوستان ایثارگران برگزار شد.

برپایی ایستگاه نقاشی جشنواره کتابخوانی رضوی در بوستان ایثارگران

مسئول کتابخانه عمومی نظیری نیشابور با اعلام این خبر گفت: کتابداران کتابخانه عمومی نظیری با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و برپایی ایستگاه نقاشی و منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، اهداف این جشنواره بزرگ فرهنگی و دینی را تشریح کردند.

احمدی اضافه کرد: کودکان شرکت کننده در این برنامه های فرهنگی با حضور در ایستگاه نقاشی که با تلاش همکاران در بوستان ایثارگران برپا شده بود، ضمن بهره مندی از قصه گویی کتابداران از کتاب های مهمان خراسان و مژده گل، در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

استقبال دانش آموزان مدارس شهرهای خرو و قدمگاه از جشنواره رضوی

به همت کتابداران نیشابوری، مسابقه نقاشی با محوریت هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در شهرهای خرو، قدمگاه و روستای باغشن نیشابور برگزار شد. رئیس اداره کتابخانه های عمومی نیشابور با اعلام این خبر گفت: به منظور معرفی هرچه بیشتر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و ترغیب مردم برای شرکت در این جشنواره کتابخوانی، کتابداران نیشابوری با حضور در مناطق حومه شهر نیشابور، اهداف جشنواره اهداف جشنواره کتابخوانی رضوی را تشریح کردند.

محمدرضا مقدم پاشا، ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده جشنواره کتابخوانی رضوی در مدارس شهید رحمانی، مهرایمان، نورافشان و خمسه معرفی شد و دانش آموزان ضمن آگاهی از منابع  جشنواره و شیوه شرکت در مسابقه نقاشی، با سیره مطهر رضوی نیز آشنا شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: