کد خبر: 36093
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 10:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی

منبع : لیزنا
کتابخانه های عمومی شهرستان نهبندان در هفته پایانی تیر ماه و به مناسبت هفته عفاف و حجاب، برنامه های مختلف فرهنگی برگزار کردند.
برنامه های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، تهیه روزنامه دیواری، نشست کتاب خوان کتابخانه ای، نشست شعرخوانی و جمع خوانی، گفتمان و نمایشگاه کتاب از جمله برنامه های برگزار شده در کتابخانه های عمومی باقرالعلوم(ع)، غلامحسین آسکتی، برکت دهک و چاهشند و مدینه العلم بود.

تهیه روزنامه دیواری در کتابخانه باقرالعلوم(ع) شوسف

به مناسبت هفته حجاب و عفاف تعدادی از اعضای کتابخانه باقرالعلوم(ع) شوسف یک روزنامه دیواری با موضوع حجاب تهیه کردند. هدف از تهیه این روزنامه دیواری، آشنایی اعضا با مفهوم حجاب و نقش آن در جامعه، ایجاد روحیه همکاری گروهی در اعضا و نیز افزایش فکر و قدرت هنری آنان بود.

جلسه حجاب وعفاف به همت کتابخانه عمومی غلامحسین آسکتی روستای خوانشرف

جلسه گفتمان با عنوان «عفاف و حجاب، مظهر وقار و آرامش خانواده» با حضور تعدادی از خواهران فرهیخته در مسجد روستای خوانشرف برگزار شد. در این جلسه، نکات ارزنده ای در خصوص اهمیت و ضرورت حجاب بیان شد.

کلاس های سرگرمی به همت کتابخانه برکت شهید یوسفی روستای دِهِک

در این جلسه که با حضور تعدادی از دختران ابتدایی برگزار شد، حجت الاسلام فاطمی ضمن حضور در محل برگزاری کلاس های اوقات فراغت، به بیان اهمیت حجاب به زبان کودکانه و در قالب قصه پرداخت و سپس بازی و سرگرمی با موضوع حجاب ویژه رده سنی کودکان برگزار شد.

نمایشگاه کتاب در کتابخانه برکت شهید یوسفی

به مناسبت هفته حجاب و عفاف، نمایشگاه کتاب با این موضوع در کتابخانه برکت دهک برپا شد. در این نمایشگاه 22  عنوان کتاب مرتبط با موضوع حجاب و عفاف و زندگی امام رضا(ع) در معرض دید مراجعان قرار گرفت.

معرفی و جمع خوانی کتاب در کتابخانه مدینه العلم روستای چهارفرسخ

معرفی و جمع خوانی کتاب «احکام نگاه، حجاب، نکاح»  نوشته محمدحسین فلاح زاده در کتابخانه مدینه العلم روستای چهارفرسخ برگزار شد.

این کتاب، مروری بر احکام فقهی مربوط به نگاه، حجاب و نکاح و فروعات مربوط به آنها با استناد به دیدگاه های فقهی و استفتائات صورت گرفته از مراجع تقلید معاصر شیعه است.

نشست جمع خوانی و نمایشگاه کتاب در کتابخانه برکت چاهشَند

نشست جمع خوانی از کتاب «بانوی ملکوت» نوشته آیت الله علی کریمی جهرمی، چاپ انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به مناسبت هفته عفاف و حجاب در کتابخانه برکت چاهشند برگزار شد.

این کتاب، پس از نگاهی اجمالی به قم در کلام روایات و تحلیلی از آن اخبار، به بررسی ابعاد مختلفی از حیات طیبه کریمه آل محمد، فاطمه معصومه(س) می پردازد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: