کد خبر: 36098
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 11:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

معاون استاندار یزد از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر کرد

منبع : لیزنا
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین اختتامیه استانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) یزد با اهدای لوح سپاس و تندیس جشنواره، از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و سه دستگاه دیگر همکار در برگزاری اختتامیه این جشنواره تقدیر کرد.
معاون استاندار یزد از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تقدیر کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد، محمدعلی طالبی در آیین اختتامیه استانی جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد برگزار شد، ‌با اهدای لوح سپاس از رقیه دوست فاطمی‌ها، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان؛ عباس ملازینلی، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد؛ رضا باقری، سرپرست شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت در استان و محسن حرازی، مدیرکل هلال احمر یزد به دلیل حمایت و همکاری در برگزاری آیین پایانی جشنواره تقدیر کرد.

در این مراسم همچنین از محمود رهبران، استاد برجسته خوشنویس و دارای درجه فوق‌ممتاز در این رشته تقدیر ویژه به عمل آمد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان یزد با تقدیر از برگزیدگان در ۸ موضوع «خاطرات زیارت»، «نامه‌ای به امام رضا»، «کتاب‌سازی»، «کاردستی»، «پژوهش»، «کارت‌پستال و تمبرپستی»، «پویانمایی» و «سرود» به کار خود پایان داد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: