کد خبر: 36102
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 12:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه امام حسین (ع) زاهدان میزبان نشست کتابخوان شد

منبع : لیزنا
کتابخانه امام حسین (ع) زاهدان میزبان نشست کتابخوان ویژه منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.
کتابخانه امام حسین (ع) زاهدان میزبان نشست کتابخوان شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان وبلوچستان، با هدف معرفی کتاب‌های جشنواره کتابخوانی رضوی و ترغیب هرچه بیشتر افراد برای شرکت در این جشنواره، نشست کتاب‌خوان کتابخانه ای کتابخانه عمومی امام حسین (ع) شهرستان زاهدان برگزار شد.

در این نشست که با استقبال کودکان و نوجوانان همراه بود، زهرا خالق پور کتاب «به سپیدی یک رویا»؛ نوشته: فاطمه سلیمانی ازندریانی، نازنین زینب خمر زابلی کتاب «مهمان خراسان» نگارش: سعید بیابانکی، فاطمه خردمند کتاب «ماه هشتم» نوشته: مهدی غلامعلی، زهرا آزادی کتاب «کاش تورا می دیدم» نوشته :مژگان شیخی و زبیده مهدوی درمیان کتاب «مسافر هشتم» به قلم مژگان شیخی را معرفی کردند.

همچنین کتاب «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته علی کریمی جهرمی توسط هادی محمدی و کتاب «مژده گل» به نگارش محمود پور وهابی را کسری خمر زابلی معرفی شد.

گفتنی است، بصیرت افزایی و شناخت بیشتر ائمه اطهار علیهم السلام از راه مطالعه و تفحص در گفتار و رفتار این بزرگواران حاصل می شود و نشست های کتاب‌خوان در مناسبت ها و برنامه های فرهنگی مختلف می تواند به این مهم بپردازد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: