کد خبر: 36115
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 15:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از کتابخانه های عمومی دامغان بازدید کرد

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در راستای برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی از کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان بازدید کرد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان از کتابخانه های عمومی دامغان بازدید کرد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش به همراه محمد سلطانیه، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دامغان با هدف گفتگو با کتابداران جهت برگزاری با شکوه جشنواره کتابخوانی رضوی و بررسی مشکلات، در سفر یکروزه خود به شهرستان دامغان از کتابخانه‌های عمومی ابوریحان بیرونی کلاته رودبار و ثامن الحجج(ع) دیباج بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از همکاری کتابداران جهت تلاش در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی بیان داشت: باید نگاه ویژه ای به جشنواره رضوی داشته باشیم.

سماکوش با تاکید براینکه گام برداشتن در ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی مردم با سیره ائمه اطهار (ع) یک توفیق است از کتابداران خواست از این فرصت استفاده کنند .

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی تا دهم مردادماه تمدید شد، اظهار داشت: تا کنون مسئولان و مردم استان سمنان استقبال چشمگیری از این جشنواره داشتند.

سماکوش اظهار داشت: باید بسترهای لازم در کتابخانه ‌ها جهت جذب مخاطبان فراهم شود. فضای کتابخانه در جذب مخاطبان مهم است و باید به شاداب سازی کتابخانه توجه شود.

شایان ذکر است، کتابداران کتابخانه‌های عمومی ابوریحان بیرونی و ثامن الحجج(ع) گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی کتابخانه ارائه کردند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: