کد خبر: 36132
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 11 مرداد 1397 - 10:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتاب های پرمخاطب کتابخانه ها در مصلی شهر املش گیلان به نمایش درآمد

منبع : لیزنا
همزمان با سالروز اقامه اولین نماز عبادی، سیاسی جمعه پس از پیروزی انقلاب، نمایشگاه کتاب از منابع پرمخاطب کتابخانه ها در مصلی شهر املش گشایش یافت.
کتاب های پرمخاطب کتابخانه ها در مصلی شهر املش گیلان به نمایش درآمد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، همزمان با ۵ مرداد، سالروز اقامه اولین نماز عبادی، سیاسی جمعه پس از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۸، با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان املش، نمایشگاه کتابی از منابع پرمخاطب کتابخانه ها در مصلی شهر املش گشایش یافت. در این مراسم اسد الله عباسی، نماینده مردم شهرستان املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد صفری، امام جمعه املش و جمعی از مسئولین و نمازگزاران حضور داشتند و ضمن به نمایش درآمدن منابع پرمخاطب کتابخانه های عمومی، با ایجاد غرفه اهدای کتاب، کتاب‌های اهدایی مردم به کتابخانه ها نیز جمع آوری شد.

امکان عضویت در کتابخانه های عمومی شهرستان، توزیع بروشورهای فعالیت های متنوع کتابخانه‌ها و هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی و نیز معرفی خدمات سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) از دیگر اقدامات کتابداران در این نمایشگاه کتاب بود.

گفتنی است، شهرستان املش هم اکنون دارای ۳ باب کتابخانه عمومی در شهر املش و بخش رانکوه این شهرستان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: