کد خبر: 36662
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 شهریور 1397 - 12:03

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح دو باب کتابخانه عمومی در شهرستان ملارد استان تهران

منبع : لیزنا
همزمان با هفته دولت و با حضور مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور دو باب کتابخانه‌ عمومی در شهرستان ملارد به بهره برداری می‌رسد.
افتتاح دو باب کتابخانه عمومی در شهرستان ملارد استان تهران

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، همزمان با هفته دولت، روز دوشنبه ۵ شهریور کتابخانه های عمومی فرهنگ و شهید آوینی در شهرستان ملارد با حضور نعمت الله ترکی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مسئولان نهاد کتابخانه های عمومی کشور و مسئولان شهرستان افتتاح می‌شوند.

کتابخانه عمومی فرهنگ

 کتابخانه عمومی فرهنگ روستای بیدگنه بخش مرکزی ملارد با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیون ریال توسط دهیاری این روستا تعمیر و بازسازی و به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملارد تحویل داده شد. اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران نیز مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت تجهیزات، خرید منابع و راه اندازی این ساختمان هزینه کرد.

روستا بیدگنه در جنوبی ترین منطقه شهرستان ملارد با بیش از ۷ هزار نفر جمعیت فاقد هرگونه مرکز فرهنگی است و انتظار می‌رود این کتابخانه با استقبال خوب مردم این روستا رو به رو شود.

 کتابخانه عمومی شهید آوینی

کتابخانه شهید آوینی شهر صفادشت از سال ۱۳۸۹ به عنوان کتابخانه عمومی مشارکتی شروع به فعالیت کرد. این کتابخانه به مساحت ۶۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال توسط شهرداری ساخته شد. این مرکز با بیش از ۱۸ هزار نسخه کتاب و  هزار و۲۰۰ عضو فعال، توسط شهرداری صفادشت به صورت حق انتفاع به مدت ۲۰ سال به اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران واگذار شد. این کتابخانه پس از انجام عملیات استاندارد سازی، ۵ شهریورماه به عنوان کتابخانه نهادی آماده بهره برداری است.

 کتابخانه عمومی شهید آوینی در فرهنگسرای بعثت صفادشت شهرستان ملارد واقع است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: