کد خبر: 36719
تاریخ انتشار: شنبه, 10 شهریور 1397 - 09:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح ساختمان جدید کتابخانه عمومی در شهر اهل لامرد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس
ساختمان جدید کتابخانه عمومی شهر اهل لامرد با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس و فرماندار لامرد افتتاح شد.
افتتاح ساختمان جدید کتابخانه عمومی در شهر اهل لامرد

 به گزارش لیزنا، روح الله منوچهری در آیین افتتاح ساختمان جدید کتابخانه عمومی امام جعفر صادق(ع) شهر اهل، گفت: شهرستان لامرد در هفته دولت سال ۹۷ با ۳ پروژه که دو پروژه کلنگ زنی و یک افتتاح ساختمان کتابخانه عمومی بود، بیشترین پروژه عمرانی در استان در حوزه کتابخوانی را داشته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس با تصریح اینکه، شاخص های کتابخوانی در شهرستان لامرد درمقایسه با میانگین استانی رتبه بالاتری دارد: افزود: شاخص های سرانه مطالعه ای در این شهرستان، تقریبا ۳ برابر شهرستان های دیگر است و این عملکردها مرهون زحمات و نیک اندیشی مردمان خوش فکر و  مسئولان این شهرستان است.

حسین شعبانی نژاد، فرماندار شهرستان لامرد نیز با اشاره به ساختمان جدید کتابخانه عمومی اهل، خواستار تعامل هر چه بیشتر آموزش و پرورش این شهر با این کتابخانه بزرگ و مجهز برای استفاده بهتر و بیشتر دانش آموزان و فرزندان این شهر شد.

وی افزود: هرچه در زمینه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی پیش برویم، معضلات و مشکلات جامعه به همان میزان کمتر می‌شود و جامعه توسعه یافته‌تر خواهیم داشت.

 رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد نیز در این مراسم با تصریح اینکه کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) بیش از دو دهه است که در شهر اهل افتتاح شده است، عنوان کرد: پس از گذشت ۲۱ سال از فعالیت کتابخانه عمومی شهر اهل، ساختمان جدید این کتابخانه با همت حاج علی اشکنانی خیر نیک اندیش لامردی و شهرداری اهل ساخته شده است و شهر اهل صاحب یکی از بزرگترین کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد شد.

سید علی اصغر احمدی زاد افزود: این پروژه در مدت ۳ سال و در زیربنای  ۳۴۰ متر تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

گفتنی است در پایان با اهدای لوح تقدیر مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس به شهردار اهل و همچنین تقدیر شهردار و شورای اسلامی شهر اهل از رئیس اداره کتابخانه های عمومی لامرد، ساختمان جدید کتابخانه عمومی امام جعفر صادق (ع) اهل به بهره برداری رسید.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: