کد خبر: 37913
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 دی 1397 - 10:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار استان سمنان برگزارشد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان
 انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمساربا حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزارشد.

به گزارش لیزنا، انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار با حضور نورعلی غلامحسین نیا سماکوش، مدیرکل کتابخانه‌های‌عمومی استان سمنان؛ علی همتی، معاون فرماندار گرمسار؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن همتی،رئیس شورای شهر گرمسار؛ سعید دهقانلو، معاون اداره کل کتابخانه‌های‌عمومی استان سمنان؛ یاسرعربی، شهردار شهر گرمسار؛ حسن نورمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار؛ اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی گرمسارو جمعی از کارکنان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در فرمانداری شهرستان گرمسار برگزار شد.

 مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان  در این جلسه ضمن بیان اینکه احداث کتابخانه استاندارد در شهر گرمسار  نیازاست بیان داشت:این مهم از مطالبات شهروندان این شهر است.

 نورعلی غلامحسین نیا سماکوش گفت: با مساعدت شهرداری و شورای شهر گرمسار جهت در اختیار قرار دادن زمین با موقعیت مناسب  و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و استفاده از ظرفیت خیرین کتابخانه ساز شهرستان گرمسار می توان گام های موثری  درجهت تحقق این مطالبه برداشت

در ادامه معاون فرماندار شهرستان گرمسار در این نشست نیز ضمن قدر دانی از کارکنان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار جهت اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مدارس‌، مساجد و محافل عمومی سطح شهرستان بیان داشت: برگزاری چنین برنامه هایی موجب ترویج فرهنگ مطالعه می شود.

علی همتی با اشاره به این مطلب که کتابداران نقش بسزایی را در ترویج فرهنگ مطالعه دارند گفت: حضور این قشر فرهنگی در محافل عمومی جهت ترویج فرهنگ مطالعه ضروری است.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گرمسار نیز ضمن قدردانی از کتابداران برای رشد و توسعه شاخص های کتاب و کتابخوانی که همواره در تلاش هستند بیان داشت: کتابداران سطح شهرستان از ابتدای سال  تاکنون برنامه‌های متنوع فرهنگی رابا همکاری  بسیج، حوزه علمیه، آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی  برای ترویج فرهنگ مطالعه برگزار کردند.

در خاتمه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اهدای لوح سپاس از محمد نسیمی، رئیس‌اداره بهزیستی شهرستان گرمسار بابت اهدای بیش از ۴۶۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار قدردانی کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: