کد خبر: 37948
تاریخ انتشار: سه شنبه, 04 دی 1397 - 16:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بهزیستی خراسان شمالی

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی
تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بهزیستی خراسان شمالی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی به امضا رسید.
امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بهزیستی خراسان شمالی

به گزارش لیزنا، در نشستی با حضور علی‌محمد جهانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و اسماعیل قربانی، مدیرکل بهزیستی استان و تعدادی از کارشناسان ستادی دو دستگاه، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه‌های عمومی و بهزیستی خراسان شمالی امضا شد.

این تفاهم نامه با موضوع فعالیت های مشترک آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی، شناسایی آسیب‌های اجتماعی و برگزاری دوره‌های آموزشی در جهت کاهش آن و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با استفاده از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجتماعی کشور و نیز تبدیل کتابخانه ها از مراکز امانت کتابخانه‌ای به مراکز فرهنگی اجتماعی و کمک به حل معضلات و مسائل اجتماعی جامعه امضا شد.

همکاری در برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی برای کتابداران و کارکنان  بهزیستی، معرفی آثار و برنامه های علمی-پژوهشی سازمان بهزیستی به اعضا و مراجعین کتابخانه های عمومی و ارسال پوستر و اقلام فرهنگی و تبلیغی سازمان به کتابخانه‌ها از تعهدات اداره کل کتابخانه‌های عمومی در این تفاهم‌نامه است.

تامین مدرس و محتوای آموزشی جهت برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی با عنوان آسیب شناسی اجتماعی برای کارکنان، کتابداران و  اعضای کتابخانه‌های عمومی و انجام پروژه های تحقیقاتی در حوزه کتابخانه‌های عمومی به سفارش اداره کل کتابخانه‌ها نیز از تعهدات اداره کل بهزیستی در این تفاهم نامه است.

گفتنی است، کارگاه آموزشی پیش از ازدواج، زندگی و خانواده با هدف شناسایی آسیب‌های اجتماعی، که در شهرستان مرزی رازو جرگلان و در روستای کلاته ابریشم برگزار شد، در راستای این تفاهم‌نامه بوده است.

 

 
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: