کد خبر: 38001
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 دی 1397 - 10:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کارگاه آموزش اصول ایمنی در برابر زلزله در شهرستان ازنا در لرستان برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان
همزمان با فرارسیدن روز ملی «ایمنی در برابر زلزله»، کارگاه آموزش اصول ایمنی در برابر زلزله به همت اداره کتابخانه های عمومی امام سجاد(ع) ازنا برگزار شد.
کارگاه آموزش اصول ایمنی در برابر زلزله در شهرستان ازنا در لرستان برگزار شد

به گزارش لیزنا، کارگاه آموزشی آشنایی با اصول ایمنی در برابر زلزله ویژه اعضای کتابخانه به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ازنا و با همکاری سازمان جمعیت هلال احمر این شهرستان در کتابخانه عمومی امام سجاد (ع) برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی، شاهین جانبزرگی، مسئول تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا به تبیین مباحثی همچون شناسایی و پناه گرفتن در مکان های امن در هنگام وقوع زلزله، روش های کمک رسانی به مصدومان و آموزش استفاده از کپسول های آتش نشانی در هنگام وقوع آتش سوزی به صورت تئوری و عملی پرداخت و به سوالات شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ داد.

در پایان نیز کتاب های «مدیریت بحران با محوریت زلزله»، «همزیستی با زلزله و ایمن سازی در برابر زلزله»، «کمک های اولیه اورژانس و آموزش همگانی مقابله با بلایای طبیعی» توسط کتابداران کتابخانه عمومی امام سجاد(ع)، برای حاضرین معرفی شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: