کد خبر: 38036
تاریخ انتشار: یکشنبه, 09 دی 1397 - 14:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با تحویل مخزن کتابخانه از سوی پیمانکار صورت گرفت

شتاب در روند آماده‌سازی منابع کتابخانه مرکزی مشهد

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
در ادامه روند ساخت و تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی مشهد برای افتتاح و بهره‌برداری در ایام دهه فجر و پس از تحویل مخزن کتابخانه از سوی پیمانکار پروژه، روند تهیه، خرید و آماده‌سازی منابع کتابخانه مرکزی مشهد نیز شتاب بیشتری گرفته است.

به گزارش لیزنا، با توجه به تحویل مخزن کتابخانه‌ مرکزی مشهد از سوی پیمانکار این پروژه طی روز گذشته، روند آماده‌سازی منابع این کتابخانه توسط تعدادی از کارشناسان خبره نهاد، سرعت گرفته و تا کنون بیش از ۷۳ هزار نسخه کتاب، برای ارسال به این کتابخانه آماده شده است.

بر این اساس تا کنون در شش مرحله ۳۸ هزار و ۳۹۳ نسخه کتاب از سوی اداره کل منابع نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برای قرار گرفتن در مخزن کتابخانه مرکزی مشهد آماده سازی شده و حدود ۲۳ هزار نسخه کتاب نیز از سوی کتابخانه عمومی سیدالشهدا و کتابخانه عمومی هفت تیر در مشهد، به مخزن این کتابخانه افزوده خواهد شد. در هفته پیش رو نیز ۲۰۰ عنوان کتاب بریل و بیش از هزار نسخه کتاب گویا از سوی اداره کل منابع نهاد، به کتابخانه مرکزی مشهد ارسال خواهد شد.

همچنین ۵ هزار نسخه کتاب کودک و نوجوان از محل خرید اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی، ۳ هزار نسخه تأمین شده توسط این اداره کل از محل مرکز مبادله کتاب، اهدایی ناشران و ... و ۴ هزار نسخه نیز شامل کتاب‌های اهدایی مرحوم حسینیان، در مخزن کتابخانه مرکزی مشهد قرار خواهند گرفت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: