کد خبر: 38093
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 12 دی 1397 - 10:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نشست کتاب خوان «حال خوش خواندن» در اردبیل به ایستگاه چهارم رسید

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل
چهارمین نشست کتابخوان «حال خوش خواندن» در کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل برگزار شد.
نشست کتاب خوان «حال خوش خواندن» در اردبیل به ایستگاه چهارم رسید

به گزارش لیزنا، چهارمین نشست کتاب خوان با شعار «حال خوش خواندن» با حضور رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ امید قیامی، نویسنده و پژوهشگر استان؛ جواد قرآن نویس، رئیس انجمن خیرین مدرسه ساز استان؛ اعضای موسسه مردم نهاد فرهنگ پژوهان افق نو، اعضای موسسه مردم نهاد مهر و امید در تالار بیضا کتابخانه عمومی شهید مطهری اردبیل برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان برگزاری این نشست ها را گامی در راستای ارتقای سرانه مطالعه و ترویج کتاب خوانی دانست و گفت: تلاش می کنیم با مشارکت سازمان های مردم نهاد و استفاده از ظرفیت تبلیغاتی این موسسات قشر های مختلف مردم را به کتاب و کتابخوانی دعوت کنیم.

در این نشست کتاب های «تسلی بخشی های فلسفه» توسط علی اسلامی، «لذات فلسفه» توسط آیدا جهاندیده، «جامعه شناسی خودمانی» توسط زهرا خسروی و کتاب «دنیای سوفی» توسط امید قیامی معرفی شد.

در ادامه این نشست امید قیامی، نویسنده و پژوهشگر طی سخنانی ظرفیت به وجود آمده در کتابخانه های عمومی به منظور معرفی کتاب را مغتنم شمرد و گفت: رونمایی از کتاب های فاخر نویسندگان استان و برگزاری نشست های کتاب خوان برای گروه های مختلف، می تواند زمینه ایجاد جنبش کتابخوانی را فراهم آورد.

وی همچنین ضمن قدردانی از مشارکت موسسات مردم نهاد در توسعه و ترویج برنامه های فرهنگی ابراز امیدواری کرد که شاخص های مختلف فرهنگی در استان با اجرای چنین برنامه هایی توسعه پیدا کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: