کد خبر: 38385
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 دی 1397 - 13:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آغاز مسابقات لیگ کتابخوانی در شاهرود استان سمنان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان
مسابقات لیگ کتابخوانی با هدف ترویج کتابخوانی و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان شاهرود آغاز شد.
آغاز مسابقات لیگ کتابخوانی در شاهرود استان سمنان

به گزارش لیزنا، آیین افتتاح لیگ کتابخوانی با حضور سید محمد موسوی، رئیس ادراه آموزش و پرورش شهرستان شاهرود؛ رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان؛ سید ابراهیم موسوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان؛ قاسم رؤفی، کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان؛ نویسندگان، فرهیختگان و جمعی از کتابداران در کانون ملی شهید بهشتی برگزار شد.

سید ابراهیم موسوی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود در این مراسم اظهار داشت: طرح ابتکاری لیگ کتابخوانی با محوریت کتاب و کتابخوانی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و افزایش قدرت سخنوری دانش آموزان برای اولین بار در استان سمنان در شهرستان شاهرود برگزار می شود. این طرح در اولین مرحله با مشارکت ٢٤ گروه چهار نفره اجرا می شود و ١٢ گروه برگزیده به مرحله دوم برای رقابت راه می یابند.

وی با تاکید بر اینکه در مرحله سوم، شش تیم با یکدیگر رقابت می کنند، افزود: در مرحله نهایی سه تیم منتخب با هم رقابت خواهند کرد.

موسوی افزود: این مسابقه توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: