کد خبر: 38765
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 15:44

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی در شهر ماژین ایلام برگزار شد

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام
 اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، در مسجد ابوالفضل شهر ماژین برگزار شد.
اختتامیه مسابقه بزرگ کتابخوانی در شهر ماژین ایلام برگزار شد

به گزارش لیزنا، مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع آشنایی با زندگینامه شهدای بخش ماژین و با محوریت کتاب «سلام بر ابراهیم» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی، با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان، بسیجیان و دانش آموزان در مسجد ابوالفضل ماژین برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام اظهار داشت: مطالعه و کتابخوانی نقش موثری در داشتن یک زندگی خوب دارد. ساده ترین راه برقراری ارتباط با کتاب، دسترسی به کتابخانه های عمومی است که الحمدالله امروزه برای توسعه و تجهیز این مراکز، قدم های مهمی برداشته شده است و با برنامه ریزی بلند مدت نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در آینده شاهد تحولات بزرگی در این حوزه خواهیم بود.

در ادامه فروزان سلیمان پور، مسئول کتابخانه شهید بهشتی ماژین گفت: این مسابقه به میمنت گرامیداشت دهه مبارک فجر و با هدف ترویج و تبلیغ کتابخوانی و آشنایی هر چه بیشتر عموم مردم با زندگی نامه شهدای ایران اسلامی برگزار شده است.

وی ادامه داد: کتاب «سلام بر ابراهیم» در قالب زندگینامه ای مختصر، ۶۹ خاطره درباره شهید بزرگوار و مفقودالاثر ابراهیم هادی را منتشر کرده است. این نوشتار حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: