کد خبر: 38775
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 بهمن 1397 - 16:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش استثنایی سمنان

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان
 تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان با هدف ترویج کتابخوانی انجام شد.
امضای تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش استثنایی سمنان

به گزارش لیزنا، به هدف امضای تفاهم نامه همکاری به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، نورعلی غلامحسین‌نیا سماکوش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با منیره امینیان، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.

سماکوش در این دیدار ضمن بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها برای ترویج فرهنگ مطالعه استفاده شود، اظهار داشت: بسیاری از کودکان استثنایی، دارای توانایی‌های ویژه ای هستند و باید از توانایی این کودکان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.

در ادامه منیره امینیان، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان نیز ضمن قدردانی از همکاری و تعامل اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، گفت: اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان آمادگی لازم برای برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی جهت توسعه ترویج فرهنگ مطالعه را دارد.

در خاتمه تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی و اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان به منظور راه اندازی کتابخانه‌عمومی مشارکتی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استثنایی، همکاری در برگزاری نشست های کتاب‌خوان، نشست های نقد و بررسی کتاب، همکاری در برگزاری مسابقات فرهنگی، همکاری جهت انتشار کتاب بریل و کتاب صوتی ویژه نابینایان، برگزاری دوره های آموزش تخصصی شامل گفتار درمانی، آموزش خانواده، فرزند پروری برای کارکنان و مخاطبان اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان امضا شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: