کد خبر: 38907
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 اسفند 1397 - 12:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در راستای اهداف سند چشم‌انداز ایران (1404) منتشر شد

فراخوان پیشنهاده برای پیاده‌سازی «دستورالعمل آمایش سرزمینی کتابخانه‌های عمومی ایران»

منبع : پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور
فراخوان پیشنهاده توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای پیاده‌سازی «دستورالعمل تعیین محدوده خدمت کتابخانه‌های عمومی» در تمام استان‌های کشور (به جز استان‌های تهران و البرز) منتشر شد.
فراخوان پیشنهاده برای پیاده‌سازی «دستورالعمل آمایش سرزمینی کتابخانه‌های عمومی ایران»

به گزارش لیزنا، نهاد کتابخانه‌ها برای پیاده‌سازی «دستورالعمل تعیین محدوده خدمت کتابخانه‌های عمومی» در تمام استان‌های کشور (به جز استان‌های تهران و البرز) از دانشگاه‌ها، نهادها، مؤسسات و تمامی اشخاص حقوقی دعوت می‌کند تا پیشنهاده‌های خود را منطبق با فراخوان پیشنهاده (RFP) و با در نظر گرفتن دستورالعمل تعیین محدوده خدمت کتابخانه‌های عمومی، گزارش شهر تهران و گزارش سایر شهرهای تهران و دهستان‌های استان تهران، حداکثر تا تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۸ از طریق این وب‌سایت ارسال کنند.

پیشنهاد دهندگان پیش از تدوین و ارسال مطالب‌ باید توجه کنند که پیشنهاده‌ها برای همه استان‌ها به جز تهران و البرز باشد و برای هر استان به صورت مجزا تهیه و ارسال شود. هر دانشگاه، نهاد، مؤسسه و شخص حقوقی نیز تنها مجاز به ارسال پیشنهاده برای دو استان است.

همچنین نزدیک بودن محل سکونت پیشنهاد دهنده به استان مورد نظر، در داوری‌ها تأثیرگذار است.

گفتنی است، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در سال ۱۳۹۷ در راستای اجرای قانون تأسیس و نحوۀ ادارۀ کتابخانه­‌های عمومی، تحقق اهداف سند چشم‌انداز ایران در افق ۱۴۰۴ و برنامه ششم توسعه و ضوابط ملی آمایش سرزمین با انجام طرح آزمایشی آمایش سرزمینی کتابخانه‌های عمومی کشور در ۲ استان تهران و البرز، موفق به تدوین دستورالعمل تعیین محدوده خدمت کتابخانه‌های عمومی کشور شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: