کد خبر: 39232
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 فروردين 1398 - 19:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

بازدید معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد از مناطق سیل زده شمال کشور

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد، از کتابخانه های مناطق سیل زده مازندران بازدید کرد.
بازدید معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد از مناطق سیل زده شمال کشور

به گزارش لیزنا، مهدی رمضانی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد به همراه آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، بعد از ظهر سه شنبه ۶ فروردین ۹۸ از کتابخانه عمومی شهید کشوری شهرستان سیل زده سیمرغ، آزادگان ساری و مرحوم گران قراخیل قائمشهر بازدید کرد.

وی در بازدید از کتابخانه عمومی شهید کشوری شهرستان سیل زده سیمرغ با بیان اینکه دبیرکل نهاد پیگیر سلامت کتابداران و آسیب های احتمالی کتابخانه هایی هستند که در معرض سیل های اخیر قرار گرفته اند، اظهار داشت: در طرح‌های توسعه کتابخانه های عمومی در کشور، پدافند غیرعامل برای پیشگیری از بروز آسیب های ناشی از حوادث طبیعی جدی تر از گذشته اعمال خواهد شد و خوشحالیم که در سیل اخیر مازندران، خسارت خاصی به کتابخانه ها وارد نشده است و کتابخانه ها خدمات خود را بدون وقفه و مشکل ادامه می دهند.

رمضانی همچنین در ادامه حضورخود در مازندران از کتابخانه های عمومی آزادگان ساری و مرحوم حسین گران قراخیل قائمشهر و همچنین ایستگاه کتابخوانی اداره کل کتابخانه های عمومی در یکی از کمپ های هلال احمر قائمشهر بازدید کرد.

گفتنی است سفر معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد برای بررسی وضعیت کتابخانه های عمومی شهرستان های سیل زده، امروز ۷ فروردین ماه با حضور در استان گلستان و شهرستان آق قلا ادامه دارد.

مهدی رمضانی پیش از حضور در استان گلستان و حضور در شهرستان آق قلا ضمن تشکر از آخوند عبدالحی میرزا علی گفت: مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گلستان در مدتی که سیل در این منطقه جاری شده است، حضوری مستمر و مداوم در صحنه دارند و ضمن حل مشکلات کتابخانه ها و کتابدارانی که در حادثه سیل دچار مشکل شده اند، به عنوان امام جمعه آق قلا شبانه روز پیگیر مشکلات مردم نیز هستند.

گزارش بازدید معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی نهاد از مناطق سیل زده استان گلستان، متعاقبا منتشر خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: