کد خبر: 39193
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 اسفند 1397 - 14:09

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار محسن جوادی با خانواده مرحوم فاطمه صمدی، مروج کتابخوانی

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
 معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده مرحوم فاطمه صمدی؛ مروج کتاب و کتابخوانی دیدار کرد.
دیدار محسن جوادی با خانواده مرحوم فاطمه صمدی، مروج کتابخوانی

به گزارش لیزنا، محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا کاظمی؛ معاون پژوهشی و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه (26 اسفندماه) با خانواده مرحوم فاطمه صمدی؛ مروج کتاب و کتابخوانی دیدار و گفت‌و‌گو کردند.  

 پدر مرحوم فاطمه صمدی در این دیدار با اشاره به فعالیت‌‍‌های دخترش در ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: دختر من از کودکی به طور داوطلبانه به تبلیغ کتاب و کتابخوانی می‌پرداخت. اوحتی کتابخانه‌ سیاری جنب واحد مسکونی ما تاسیس کرده بود.

وی با تشکر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در توجه به کتابخوانی در میان نوجوانان گفت: مجموعه‌ای از نوشته‌ها و آثار وی جمع‌آوری شده است که قرار است در قالب یک کتاب منتشر شود.

و علیرضا کاظمی نیز با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در میان نوجوانان و توجه به استعدادهای آن‌ها عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش نیز در آینده نزدیک مراسم یادبودی برای این نوجوان مروج کتابخوانی برگزار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، فاطمه صمدی نوجوان مروج کتاب و کتابخوانی در پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتاب به دلیل ارایه طرح‌ها و فعالیت‌هایش مورد تقدیر قرار گرفت. این نوجوان مروج کتابخوانی مبتلا به بیماری سرطان بود که چند روز پیش جان به جهان آفرین تسلیم کرد و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: