کد خبر: 40291
تاریخ انتشار: شنبه, 20 مهر 1398 - 12:04

داخلی

»

اخبار کتاب

دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ریاست دکتر محسن جوادی و اعضای شورا روز چهارشنبه(17 مهرماه) در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
دومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد

 

به گزارش لیزنا، در این جلسه درباره ساختار جدید نمایشگاه کتاب تهران بحث و بررسی شد و اعضا درباره نقاط ضعف و قوت ساختار نمایشگاه کتاب تهران به تبادل نظر پرداختند.

بر اساس این گزارش، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران پس از پایان نمایشگاه کتاب 32 با انتشار فراخوانی نسبت به جمع‌آوری نظرات اهالی صنف درباره برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اقدام کرد. پس از جمع‌آوری نظرات و پس از کارشناسی موضوع، چارت جدید در جلسه شورای سیاست‌گذاری مطرح شد. اعضای شورا نیز نکاتی را درباره چارت پیشنهادی اعلام کردند و ملاحظاتی را لحاظ کردند و مقرر شد پس از رفع اشکالات و نهایی شدن در جلسه آتی مطرح شود.

در دومین جلسه شورای سیاست‌گذرای سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با ریاست دکتر محسن جوادی برگزار شد، مهدی فیروزان، هومان حسن‌پور، مهدی اسماعیلی‌راد، محسن چینی‌فروشان، ایرج ضرغام، میثم نیلی، علیرضا سبحانی نسب، فریدون عموزاده خلیلی، محمد جواد مرادی‌نیا، ابراهیم حیدری، قادر آشنا و ایوب دهقانکار حضور داشتند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: