کد خبر: 26989
تاریخ انتشار: سه شنبه, 05 بهمن 1395 - 21:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

جشن امضا، شعرخوانی و قصه گویی با حضور کودکان و نوجوانان در قم

منبع : لیزنا
کتابخانه‌های عمومی امام علی و آیت الله خامنه‌ای میزبان مجید ملامحمدی نویسنده کودک و نوجوان شدند.
جشن امضا، شعرخوانی و قصه گویی با حضور کودکان و نوجوانان در قم

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، نشست کانون ادبی با حضور مجید ملامحمدی نویسنده کودک و نوجوان و حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءاله جباری مدیرکل کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

 در این نشست اعضاء بخش کودک کتابخانه امام علی (ع) ضمن خوانش زندگینامه ملامحمدی به شعرخوانی و قصه‌گویی از تالیفات وی پرداختند.

در ادامه نیز این نویسنده با معرفی دیگر آثارش، لازمه نویسندگی را مطالعه فراوان به همراه نوشتن خاطرات و تخیلات عنوان کرد و گفت: هر یک از ما دارای استعدادها و توانایی های خاص و منحصر به فرد هستیم که با پرورش آن می‌توانیم به موفقیت های بزرگ دست پیدا کنیم.

همچنین ملامحمدی با حضور در کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای و گفتگو با کتابداران از نزدیک با بخش‌های مختلف کتابخانه و فعالیت‌های آن آشنا شد.

حجت الاسلام والمسلمین امیرعطاءاله جباری، مدیرکل کتابخانه های عمومی هدف از این نشست را آشنایی کودکان و نوجوانان با نویسندگان و آثار آنان دانست و اظهار داشت: اجرای این‌ گونه برنامه‌های ادبی فرهنگی نسل امروز ما را با ادبیات و نویسندگان معاصر آشنا می‌سازد و بستر مناسبی را برای تشویق افراد به مطالعه فراهم می‌آورد.

در پایان هم جشن امضاء کتاب با حضور نویسنده، کودکان و نوجوانان و کتابداران در بخش کودک کتابخانه امام علی (ع) انجام شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: