کد خبر: 28120
تاریخ انتشار: شنبه, 26 فروردين 1396 - 09:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه امام جعفر صادق (ع) برگزار می‌کند:

«باشگاه کتاب»؛ فضایی با نشاط برای تشویق کودکان و نوجوانان به کتابخوانی

منبع : لیزنا
در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و ایجاد عادت به مطالعه، کودکان و نوجوانان با حضور در «باشگاه کتاب»، با تکنیک‌های قصه‌گویی، خلاقیت‌های تصویری، هنرهای سنتی و بازی‌های محلی و بومی آشنا می‌شوند.
«باشگاه کتاب»؛ فضایی با نشاط برای تشویق کودکان و نوجوانان به کتابخوانی

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه امام جعفرصادق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجید طبرزدی رئیس کتابخانه امام جعفر صادق(ع) گفت: به منظور بکارگیری شیوه های خلاقانه برای تشویق کودکان و نوجوانان به کتابخوانی، 90 نفر از کودکان و نوجوانان عضو کتابخانه امام جعفر صادق(ع) در رده های سنی مختلف در برنامه‌های « باشگاه کتاب » شرکت می کنند .

 وی افزود : سلسله کارگاه های آموزش قصه گویی، معرفی کتاب، نقاشی کاراکترهای داستانی، اجرای نمایش عروسکی، نشست با نویسندگان، تصویرگری شخصیت های داستان و همچنین مسابقات بومی- محلی برای اعضای « باشگاه کتاب » در رده های مختلف سنی تدارک دیده شده که روزهای پنج‌شنبه ساعت ۱۰ در فصل بهار اجرا می شود.

  طبرزدی به مشارکت شورای کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در «باشگاه کتاب» اشاره کرد و گفت: کارشناسان مجرب حوزه کتاب، تکنیک های قصه گویی، کتاب سازی، بلند خوانی، شعر و قصه و سفالگری به کودکان و نوجوانان رده های مختلف سنی باشگاه کتاب، آموزش می دهند و اعضای باشگاه نیز در قالب تئاتر شورایی در برنامه های مختلف مهارت‌های مطالعه و قصه‌گویی مشارکت می‌کنند.

رئیس کتابخانه امام جعفر صادق(ع) ابراز امیدواری کرد، اعضای باشگاه کتاب بتوانند در برنامه های متمرکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوع کتابخوانی در نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در بین شهروندان مشارکت کنند.

کتابخانه امام جعفر صادق (ع) در بزرگراه شهید محلاتی، نرسیده به خیابان نبرد جنوبی، خیابان لاله واقع است و شماره تلفن‌های ۳۳۴۳۹۹۹۷ و ۳۳۴۳۹۹۷۷ اطلاعات تکمیلی برنامه را به علاقه‌مندان ارائه می دهد .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: