کد خبر: 39374
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 28 فروردين 1398 - 10:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ارسال اقلام فرهنگی و هدایای کتابداران استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل زده خوزستان

منبع : روابط عمومی کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد
 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد از جمع آوری اقلام فرهنگی و هدایای کتابداران در کتابخانه های عمومی استان خبر داد.
ارسال اقلام فرهنگی و هدایای کتابداران استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق سیل زده خوزستان

به گزارش لیزنا، یاسر رحیمیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: تمامی کتابخانه های عمومی سطح استان نسبت به راه اندازی پایگاه جمع آوری کتاب و اسباب بازی‌های قابل استفاده در کتابخانه‌های عمومی اقدام کردند. هم استانی های ما با اشتیاق فراوان در پویش «بهار مهربانی» شرکت و هدایای خود را به کتابخانه‌های عمومی اهدا کردند.

وی تصریح کرد: تاکنون هدایای فرهنگی شامل کتاب، اسباب بازی، عروسک و همچنین کالاهای دیگر شامل کفش و البسه مناسب از پایگاه های ایجاد شده در کتابخانه های عمومی استان جمع آوری شده است که ظرف چند روز آینده به مناطق آسیب دیده استان خوزستان ارسال خواهد شد.

رحیمیان ضمن ابراز همدردی با مردم استان خوزستان افزود: پویش «بهار مهربانی» و حمایت از کودکان مناطق آسیب دیده، از زیباترین کارهای خداپسندانه است و نهاد پس از زلزله کرمانشاه این بار یاری رسان هموطنان سیل زده شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: