کد خبر: 39447
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 ارديبهشت 1398 - 14:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی کتابخانه‌های عمومی استان البرز به مناطق سیل‌زده

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز
دومین محموله کمک‌های مردمی کتابخانه‌های عمومی استان البرز در قالب طرح بهار مهربانی به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شد.
ارسال دومین محموله کمک‌های مردمی کتابخانه‌های عمومی استان البرز به مناطق سیل‌زده

به گزارش لیزنا، دومین محموله کمک‌های مردمی کتابخانه‌های عمومی البرز با حضور علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز؛ عیسی قبادی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز؛ غفور قاسم پور، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها در استانداری البرز؛ حاج قربان کولیوند، رئیس دفتر محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شواری اسلامی؛ احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز؛ ابراهیم نوروزی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، کتابداران و پرسنل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، اصحاب رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی استان و ... عازم خوزستان شد.

علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در این مراسم، ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران این اقدام خیرخواهانه، اظهار داشت: همواره نام کتابخانه و کتابدار با فعالیت‌های فرهنگی و انسان‌دوستانه عجین بوده و امروز نیز شاهد این اقدام تحسین برانگیز از این قشر نیک اندیش هستیم.

وی با تأکید بر اینکه در کنار کمک‌های مردمی در بخش‌های مختلف از جمله، غذا، پوشاک، بهداشت و ...، نیاز است تا توجه‌ ویژه‌ای نیز به کودکان و نیازهای آنها داشته باشیم، افزود: خوشبختانه پویش بهار مهربانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اقدام مبارک و اثرگذاری در این حوزه خواهد بود.

احمدعلی هراتی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، در ادامه اظهار داشت: کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان البرز در قالب پویش «بهار مهربانی» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به منظور امدادرسانی به کودکان مناطق سیل‌زده با همراهی اقشار مختلف مردمی، با تمام وجود سعی داشته‌اند تا از ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

وی افزود: در این راستا تمامی کتابخانه‌های عمومی استان با تشکیل پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در نماز جمعه، فضای مجازی، پرتال اداره کل، مذاکره با خیرین و دستگاه‌ها و ... با محوریت جمع‌آوری اسباب بازی و کتاب برای کودکان این مناطق اقدام به حمایت از این فرشتگان زمینی کردند تا در هیاهوی سختی‌ها و تلاش برای بازسازی خرابی‌ها کمتر احساس رنج کنند.

هراتی تصریح کرد: اولین بخش از هدایای فرهنگی این اداره کل با مجموعه‌ای از هدایای فرهنگی همچون کتاب و اسباب‌بازی، در قالب طرح «بهار مهربانی» هفته پایانی فرودین ماه توسط کتابخانه سیار استان به محل اسکان خانواده‌های سیل‌ زده‌ در خوزستان اعزام ‌شد.

وی ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده در اداره کل و همت مضاعف کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان البرز، اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع و رایزنی در خصوص استمرار کمک رسانی به هموطنان مناطق سیل زده در دستور کار قرار گرفت و دومین محموله کمک‌های مردمی کتابخانه‌های عمومی البرز در قالب بسته‌های کتاب و اسباب بازی به این مناطق ارسال شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، خاطرنشان کرد: آنچه در انجام این کار خیر، قابل تحسین و شایان توجه است، اخلاص و دلسوزی بی حد و اندازه کتابداران و همه مجموعه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان در پیگیری امدادرسانی در مناطق سیل‌زده است و همین امر موجب شده تا بدون احساس هیچ گونه خستگی و با شور و اشتیاق مثال زدنی در این جهت قدم بردارند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: