کد خبر: 24805
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 30 تیر 1395 - 15:02

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

مهلت ارسال چکیده به همایش «کودک، ادبیات و لذت‌های خواندن» تمدید شد

منبع : لیزنا
دبیرخانه همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی مهلت ارسال چکیده برای همایش امسال را تمدید کرد.
مهلت ارسال چکیده به همایش «کودک، ادبیات و لذت‌های خواندن» تمدید شد

 

به گزارش لیزنا، دبیرخانه همایش دوسالانه ادبیات کودک و مطالعات کودکی مهلت ارسال چکیده برای همایش امسال را که با عنوان «کودک، ادبیات و لذت‌های خواندن» در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد برای مدت پانزده روز و تا تاریخ 15 مردادماه 1395 تمدید کرد.

 چکیده های تفصیلی ارسال شده (بین چهارصد تا پانصد کلمه) باید دربردارنده طرح مساله، روش پژوهش و یافته های تحقیق باشد. علاقه مندان به شرکت در این همایش می توانند چکیده آثار خود را تا 15  مرداد ماه ۱۳۹۵ در یکی از دو قالبword یا pdf به نشانی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند.  

 شورای کتاب کودک با مشارکت خانه کتاب دومین همایش دو سالانه ی «ادبیات کودک و مطالعات کودکی» را با عنوان «کودک، ادبیات و لذت های خواندن» در پاییز سال ۱۳۹۵ برگزار خواهد کرد. موضوع اصلی این همایش پدیده ی خواندن و بررسی آن از جنبه های گوناگون، با تاکید ویژه بر لذت های خواندن ادبیات است.

 در این همایش علاوه بر برگزاری سخنرانی‌ها و پنل‌ها، کارگاه‌هایی آموزشی نیز با موضوع لذت‌های خواندن برگزار خواهد شد. 

داریوش صفرپور
|
Iran
|
1395/04/31 - 11:27
0
0
سلام خسته نباشید روز شنبه و یک شنبه مورخه 2/5/95 و3/5/95 کارگاه آموزشی " مسیر کودکی " با حضور استاد مصطفی رحماندوست نویسنده و شاعربزرگ کشور در حوزه کودک و نوجوان در استان فارس - شیراز برگزار می گردد چه خوب بود که تعداد بیشتری از افراد و کتابداران از محضر این استاد استفاده نمایند در صورتی که علاقمندان به حضور دراین کارگاه با انجام تحقیق خواسته شده تمام تلاش خودرا نیز کرده بودند اما تعداد کمی انتخاب شدند ای کاش اعلام می نمودند که حضور در این کارگاه برای علاقمندان حتی با پرداخت هزینه شخصی امکان پذیر است
کتابدار
|
Iran
|
1395/04/30 - 19:31
0
0
ممنون از بابت تمدید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: