کد خبر: 42391
تاریخ انتشار: شنبه, 12 مهر 1399 - 09:38

داخلی

»

همایش

مهلت شرکت در جشنواره تاریخ‌نگاشت تمدید شد

منبع : پژوهشکده تاریخ معاصر
دبیرخانه جشنواره تاریخ‌نگاشت با توجه به استقبال مخاطبان و نیز شرایط به‌وجودآمده بر اثر شیوع ویروس کرونا، مهلت شرکت در جشنواره تاریخ‌نگاشت را تمدید کرد.
مهلت شرکت در جشنواره تاریخ‌نگاشت تمدید شد

به گزارش لیزنا، پژوهشکده تاریخ معاصر که نخستین جشنواره اینفوگرافیک را در حوزه تاریخ معاصر ایران برگزار کرده، با توجه به استقبال مخاطبان و نیز شرایط به‌وجودآمده بر اثر شیوع ویروس کرونا، در نظر دارد مهلت شرکت در جشنواره تاریخ‌نگاشت را تمدید نماید و مراسم اختتامیه را با تأخیر برگزار کند.

با توجه به این تصمیم، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا 26 دی 1399 آثار خود را از طریق تارنمای جشنواره «تاریخ‌نگاشت» به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند. 

این جشنواره، که «تاریخ‌نگاشت» نام دارد، در دو بخش دانش‌آموزی و حرفه‌ای برگزار می‌شود و هدف از برگزاری آن، ایجاد زمینه‌ای برای بروز استعدادها در ارائه اطلاع‌نگاشت (اینفوگرافیک) از تاریخ و انتقال تصویری اطلاعات تاریخی به مخاطبان است.

بنابر این گزارش، در مراسم اختتامیه جشنواره «تاریخ‌نگاشت» (که زمان آن 21 بهمن 1399 است)، به صاحبان آثار برتر جوایزی به قرار زیر اهدا خواهد شد:

رتبه اول: ۳۰ میلیون ریال، لوح تقدیر و تندیس جشنواره

رتبه دوم: ۲۰ میلیون ریال و لوح تقدیر

رتبه سوم: ۱۰ میلیون ریال و لوح تقدیر

شایسته تقدیر: ۵ میلیون ریال و لوح تقدیر

محورهای جشنواره شامل سیاست، فرهنگ و رسانه، اقتصاد و نفت، توسعه، اجتماع، نیروهای نظامی و امنیتی و انقلاب اسلامی است. 

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره «تاریخ‌نگاشت» برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره یا ارسال آثار خود می‌توانند از راه‌های ارتباطی زیر اقدام کنند:

تارنما:  infographic.iichs.ir

رایانامه: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شماره تماس دبیرخانه: 22003490-021

شایان ذکر است دبیرخانه جشنواره «تاریخ‌نگاشت» در تهران، الهیه، خیابان شهید فیاضی (فرشته)، نبش خیابان چناران، شماره 15 قرار دارد.

برچسب ها :