کد خبر: 42769
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 آذر 1399 - 08:06

داخلی

»

همایش

فراخوان ارسال چکیده مقاله و پوستر برای کنفرانس انجمن اروپایی اطلاعات سلامت و کتابخانه‌ها

منبع : لیزنا
کمیته بین الملل و کمیته برگزار کنندۀ محلی انجمن اروپایی اطلاعات سلامت و کتابخانه ها (ایاهیل)[1] افراد علاقه مند را به کارگاه  EAHIL2021 در استانبول در دانشگاه مارمارا دعوت می کند.
فراخوان ارسال چکیده مقاله و پوستر برای کنفرانس انجمن اروپایی اطلاعات سلامت و کتابخانه‌ها

به گزارش لیزنا، ایاهیل سالانه کنفرانس و یا کارگاهی برای آموزش، پژوهش و تعامل کتابداران حوزه پزشکی و سلامت در سازمان‌ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها و کتابخانه های اروپا و سراسر دنیا  برگزار می‌کند. کارگاه 2021 به صورت ترکیبی (آنلاین و حضوری) با ارائه سخنرانی ها ، کارگاه های تعاملی ، جلسات عمومی ، دوره های آموزش مداوم ، نمایشگاه پوستر و فعالیت های اجتماعی ، تبادل ایده و اشتراک بهترین تجربیات در استانبول برگزار خواهد شد.

انجمن ایاهیل شامل چندین زیر مجموعه تخصصی از جمله گروه کتابخانه های دامپزشکی، گروه علم سنجی، گروه خدمات مبتنی بر شواهد، گروه تخصصی مش (MeSH)، گروه اطلاعات داروسازی، و گروه آموزش و توسعه است.

موضوع اصلی کارگاه امسال «عبور از پل: چالش ها و فرصت های جدید» است. از علاقمندان (کتابداران حوزه‌های پزشکی، دامپزشکی، سلامت و بهداشت عمومی و متخصصان علوم اطلاعات سلامت) دعوت می شود که چکیده های خود را در موضوعات آموزش و سواداطلاعاتی، ارتباطات پژوهشی و انتشار، مدیریت داده‌ها و تحقیقات پژوهشی، خدمات مبتنی بر شواهد و منابع، و نوآوری و خدمات جدید کتابخانه‌ها در قالب ارائه شفاهی، ارائه پوستر، کارگاه تعاملی، و دوره های آموزش مداوم (CEC) برای کمیته بین المللی کنفرانس ارسال کنند.

ارسال چکیده فقط به صورت آنلاین از طریق لینک  پذیرفته می‌شود.

تاریخ های مهم:

فراخوان ارسال چکیده: 15 نوامبر 2020

آخرین مهلت ارسال چکیده: 15 ژانویه 2021

اطلاع از پذیرش چکیده: 15 فوریه 2021

مهلت نهایی برای نسخه های نهایی چکیده ارسالی های پذیرفته شده: 8 مارس 2021

مهلت ثبت نام ارائه دهندگان: اول آوریل 2021

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ، با مدیر کمیته بین الملل خانم دکتر گوسون گونس[2]  با آدرس های این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید تماس بگیرند.

آدرس توییتر:  @eahil2021

اینستاگرام:@eahil2021

 

ترجمه: نیلوفر صلح جو

---------------------------------------------------------------

[1] The European Association for Health Information and Libraries (EAHIL)

[2] Güssün GÜNEŞ