کد خبر: 42016
تاریخ انتشار: شنبه, 28 تیر 1399 - 08:18

داخلی

»

کتاب

جلد 3 و 4 مجموعه‌ی اسکوییش منتشر شد

منبع : انتشارات قدیانی
جلد 3 و 4 مجموعه‌ی اسکوییش با عناوین "انگل ناباب و "کاپیتان افتضاح" اثر" جنیفر ال. هوم و متیو هوم" با ترجمه‌ی "صدیقه تاجیک" روانه‌ی بازار کتاب شد.
جلد 3 و 4 مجموعه‌ی اسکوییش منتشر شد

به گزارش لیزنا، اسکوییش آمیزه‌ای تمام عیار از نوشته‌ای است که به اندازه‌ی کافی برای خواننده کم‌سن و سال، ساده و در عین حال به طور چشمگیری طعنه آمیز، زیرکانه و سرگرم‌کننده است که کودک به تنهایی طنز، نکته‌های کوچک علمی و ماجراجویی‌های آن را درک می‌کند. در این مجموعه دوستی و همکاری به صورت غیر مستقیم و در قالب کمیک استریپ به کودکان آموزش داده می‌شود. قابل ذکر است این مجموعه 8 جلد می‌باشد که قبلا جلد 1 و 2 آن منتشر شده بود و  4 جلد دیگر در دست چاپ می باشد.

 اسکوییش آمیبی است که عاشق کمیک و کیک توئینکی است. در اولین ماجرایش با نیروهای شیطانی روبرو می‌شود که در راهروها کمین کرده‌اند. آیا اسکوییش می‌تواند آنها را شکست دهد؟ در ماجرای دوم با شش رفیق باحال آشنا می‌شودآیا اسکوییش می‌تواند با این دوستان باحال وقت بگذراند؟ پاسخ این سوال‌ها را در جلد اول و دوم اسکویش بیابید.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی "انگل ناباب و "کاپیتان افتضاح" را در نوبت اول چاپ با قیمت هر جلد 20000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برچسب ها :