کد خبر: 42139
تاریخ انتشار: شنبه, 25 مرداد 1399 - 09:05

داخلی

»

کتاب

کوچولوهای ورزشکار منتشر شد

منبع : انتشارات قدیانی
شش عنوان كتاب از سري كتاب هاي کوچولوهای ورزشکار نوشته ايملي بومن منتشر شد.
کوچولوهای ورزشکار منتشر شد

به گزارش لیزنا، شش عنوان كتاب از سري كتاب هاي کوچولوهای ورزشکار براي 1 تا 5 ساله ها با عناوين: فوتبال بازی می‌کنم، بسکتبال بازی می‌کنم، اسب سواری می‌کنم، راگبی بازی می‌کنم، جودو بازی می‌کنم و تنیس بازی می‌کنم نوشته ايملي بومن، تصويرگري جاناتان لاندومرد و ترجمه راضيه خوئيني به بازار كتاب رسيد.

سلامت جسمي و رواني، افزايش اعتماد به نفس، علاقه بيشتر به تلاش و جنب و جوش و ياد گرفتن احترام به ديگران از جمله مزاياي عالي ورزش در كودكان است. آنها تمرين، نظم و رقابت را با شادي مي پذيرند، زيرا بازي و تحرك، جزئي از طبيعت كودك است. انتخاب نوع فعاليت كودك به طبيعت و علائق او بستگي دارد. اما اغلب آنها نه تنها در مورد رشته ورزشی آگاهی ندارند، بلکه در مواردی وسایل مورد نیاز برای پیشگیری از آسیب های ورزشی را هم نمی شناسند.

اميلي بومون نويسنده اين كتاب با معرفی رشته های ورزشی در قالب داستان به شناخت بچه ها با رشته های مختلف ورزشی كمك مي كند. سوال هايي كه شخصيت اصلي داستان در پايان مي پرسد باعث بالا رفتن ميزان دقت و توجه كودك مي شود و شخصيت هاي كارتوني با تصاوير رنگي و همچنين امكان الصاق عكس كودك به جاي شخصيت اصلي، به جذابيت كتاب براي كودكان افزوده است.

مؤسسه انتشارت قدياني، 6 عنوان كتاب از سري كتاب هاي کوچولوهای ورزشکار نوشته اميلي بومن را با ترجمه راضيه خوئيني در نوبت چاپ اول،تيراژ 1100 نسخه و بورد بوک با قيمت هر كدام 35000 تومان روانه بازار كرد.