کد خبر: 42148
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 مرداد 1399 - 13:04

داخلی

»

کتاب

آیین رونمایی و تجلیل از پدیدآورندگان «آبشار اندیشه» و «مقتل نوجوان» برگزار می‌شود

منبع : مجمع ناشران انقلاب اسلامی
مراسم رونمایی از دو مجموعه‌کتاب «آبشار اندیشه» و «مقتل نوجوان» و تجلیل از پدیدآورندگانشان روز دوشنبه 27 مرداد، در کتاب‌فروشی چاپ و نشر بین‌الملل برگزار می‌شود.
آیین رونمایی و تجلیل از پدیدآورندگان «آبشار اندیشه» و «مقتل نوجوان» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، کتاب «مقتل نوجوان» زندگینامه و سیر حوادث منتهی به کربلا و عاشورا را به طور مستند و عالمانه و طبق شیوه مقتل‌نویسی، اما روان و ساده ویژه نوجوانان تدوین کرده و به تصویر کشیده است.

این کتاب را علی شعیبی تألیف کرده و مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت آن را در ۱۱۲ صفحه رقعی با گرافیک زیبا و در عین حال با نشانه عزا و شهادت با طراحی امیروحید سعیدی‌فر، با قیمت 18هزار تومان منتشر کرده است.

در کتاب «آبشار اندیشه» نیز تلاش شده است تا در 46 قسمت و در هر قسمت با پنج موضوع و طرح سؤال که در مجموع 230 موضوع و سؤال می‌شود، نوجوانان را به تفکر درباره مسائل مختلف پیرامون خود و جهان خلقت راهنمایی کند و به‌ این‌ طریق، نحوه فکرکردن و چگونه فکرکردن را به آنها بیاموزد. ورزیده کردن و عادت دادن نوجوانان به فکر کردن، آنها را از بسیاری ساده‌اندیشی‌های بیخود و فتنه‌گری‌های دیگران در امنیت قرار می‌دهد؛ مخصوصاً در دنیایی که فضای مجازی واقعیت‌ها را به گونه‌ای دیگر رقم می‌زند. این کتاب را نیز علی شعیبی تألیف کرده و تصویرگری آن را محمدحسین صلواتیان انجام داده است و در 72 صفحه و با قیمت 20هزار تومان وارد بازار نشر شده است.

این ‌برنامه روز دوشنبه 27 مرداد، از ساعت ۱۶ در کتابفروشی چاپ و نشر بین‌الملل واقع در میدان فلسطین شهر تهران برگزار می‌شود.

برچسب ها :