کد خبر: 42242
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 شهریور 1399 - 10:11

داخلی

»

کتاب

انتشار فراخوان سومین دوره کتاب سال آذر‌بایجان غربی

منبع : روابط عمومی موسسه خانه کتاب
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، فراخوان سومین دوره کتاب سال این استان را با بخش ویژه «کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس» به مناسبت چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس منتشر کرد.
انتشار فراخوان سومین دوره کتاب سال آذر‌بایجان غربی

به گزارش لیزنا، سومین دوره کتاب سال آذر‌بایجان غربی با هدف شناسایی و معرفی نویسندگان، مترجمان و ناشران فعال، ارتقای سطح کیفی نشر استان و تقویت شاخص مطالعه، تولید و توزیع کتاب در استان از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذر‌بایجان غربی و با همکاری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

سومین دوره کتاب سال آذر‌بایجان غربی در دو گروه تالیف و ترجمه در چهار زبان ترکی، فارسی، کردی و ارمنی برگزار می‌شود.  آثار ارسالی به این جایزه باید برای نخستین بار در سال 1398 و در بازه زمانی اول فروردین تا 29 اسفند ماه منتشر شده باشند. همچنین، آثار ارسالی نباید کمک درسی و نسخه عکس‌برداری شده باشند.

آثار ارسالی به دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌ غربی باید دارای برگه اعلام وصول باشند و آثار باید در دو نسخه به دبیرخانه کتاب سال تحویل داده شود. گفتنی است آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه کتاب سال آذربایجان‌ غربی  تا سوم مهر ماه سال جاری است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، رو به روی بیمارستان امام خمینی(ره)،  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 04433445018 الی 20 تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها :