کد خبر: 42331
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 مهر 1399 - 12:15

داخلی

»

کتاب

۱۰ روز با رَه‌بر؛ «داستان سیستان» به چاپ بیست و نهم رسید

منبع : انتشارات قدیانی
یادداشت‌های رضا امیرخانی از سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۸۱ به استان سیستان و بلوچستان به چاپ بیست و نهم رسید.
۱۰ روز با رَه‌بر؛ «داستان سیستان» به چاپ بیست و نهم رسید

به گزارش لیزنا، مقام معظم رهبری، سوم تا یازدهم اسفند 1381 سفری مهم به سیستان و بلوچستان داشتند که امیرخانی در این سفر همراه ایشان بود و «داستان سیستان» حاصل یادداشت‌‌های شخصی این نویسنده درباره آنچه در این سفر اتفاق افتاده را در برمی‌گیرد.

«داستان سیستان» با متنی به جای مقدمه آغاز می‌شود که امیرخانی در آن به چگونگی فراهم شدن زمینه حضورش در این سفر اشاره دارد و در آن از پیش‌بینی و پیش فرض‌هایش از این سفر می‌نویسد. نویسنده یادداشت‌های شخصی‌اش از سفر را به بخش‌های روزانه تقسیم کرده و در پایان هر روز از سفر به آن پخش پایان می‌دهد.

«داستان سیستان» امیرخانی در حالی به چاپ بیست و هشتم رسیده که نثر ویژه و داستان‌گونه اثر، رسم و الخط خاص وی در جدا نویسی کلمات و تلاش برای ارائه نگاهی نو به سفرهای رهبر انقلاب، هنوز اثر را پس از گذشت 18 سال از انتشار آن جذاب می‌نماید.

امیرخانی در سفر مقام معظم رهبری به سیستان و بلوچستان در اکثر دیدارهای ایشان با مردم عادی، دانشجویان، نخبگان، نیروهای نظام و سران قبایل حضور دارد و روایتی داستان‌گونه از دیدار رهبر انقلاب با اقشار مختلف به ویژه خانواده شهیدان ارائه می‌دهد.

انتشارات قدیانی داستان سیستان را در چاپ بیست و نهم، 2200 نسخه با قیمت 30 هزار تومان روانه بازار نشر کرد.

برچسب ها :