کد خبر: 42363
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 مهر 1399 - 10:06

داخلی

»

کتاب

نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی افتتاح شد

منبع : موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران
چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی صبح امروز (7 مهر ماه) به صورت مجازی با حضور موسسه خانه كتاب و ادبيات ايران افتتاح شد.
نمایشگاه مجازی کتاب اندونزی افتتاح شد

به گزارش لیزنا، نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی برای اولین بار به صورت مجازی و با ارائه امکاناتی نظیر فروش کتاب، خرید و فروش حق نشر، برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی افتتاح شد.

مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به  نمایندگی از صنعت نشر کشور ایران در این نمایشگاه که یک نمایشگاه ترکیبی است و علاوه بر نمایش کتاب جنبه فروشگاهی نیز دارد حضور دارد و به معرفی کتاب های برگزیده جوایز ادبی از قبیل جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و جایزه جلال آل احمد می پردازد.

 معرفی صنعت نشر ایران، کتابچه معرفی نویسندگان برتر حوزه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی، معرفی آثار حوزه کودک و نوجوان به زبان انگلیسی، معرفی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و... از دیگر فعالیت های مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در این دوره از نمایشگاه کتاب اندونزی است.  

 چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب اندونزی به صورت مجازی با حضور 1600 ناشر اندونزیایی و کشورهایی مانند ایران، چین، مالزی، تایلند، هند، آلمان، ترکیه، انگلستان، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه ناشران «آ سه آن» و با معرفی حدود 40 هزار عنوان کتاب جدید و با برگزاری وبینارهای تخصصی و آموزشی از 7 تا 16 مهرماه 1399( Sep 28 – 7 Oct  2020) برگزار خواهد شد. 

 آیین افتتاحیه این نمایشگاه دوشنبه( 7 مهرماه) از ساعت 10 الی 11:30 به وقت جاکارتا و به صورت مجازی برگزار شد. 

 نمایشگاه کتاب اندونزی هرساله توسط وزارت فرهنگ و با همکاری اتحادیه ناشران این کشور برگزار می‌شود.

برچسب ها :