کد خبر: 42479
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 24 مهر 1399 - 15:58

داخلی

»

کتاب

تفاهم نامه همکاری معاونت امور فرهنگی با شرکت پست ویژه نمایشگاه کتاب مجازی

منبع : موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران
معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تفاهم‌نامه همکاری ویژه نمایشگاه کتاب مجازی امضاء می کنند.
تفاهم نامه همکاری معاونت امور فرهنگی با شرکت پست ویژه نمایشگاه کتاب مجازی

به گزارش لیزنا، جلسه هماهنگی با سازمان ها و نهادهای مختلف برای برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب با شرکت ملی پست ایران با حضور محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رمضان‌علی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست ایران،  ایوب دهقانکار مدیرعامل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، حسین صفری معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، حسن عمیدی مدیرکل دفتر مدیرعامل، امور استانها و ارتباطات و بابک افروز مدیر کل بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت ملی پست  برگزار شد. 

مطابق این جلسه، با  توجه به اهمیت برگزاری باکیفیت نمایشگاه مجازی کتاب و ضرورت دقت، حفاظت از منافع مخاطبان، ناشران و سایر اجزای حاضر در نمایشگاه،  تفاهم نامه ای ما بین معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شرکت ملی پست ایران به عنوان یکی از نهادهای تاثیرگذار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ظرف دو هفته آینده به امضای طرفین خواهد رسید.

در این جلسه، همچنین درباره تسریع در پست کتاب با توجه به سامانه پست کتاب بحث و تبادل نظر شد تا اولین نمایشگاه مجازی کتاب در زمان برگزاری به صورت ویژه از طرف شرکت  ملی پست حمایت شود.

در این جلسه محسن جوادی با یادآوری نقش مهم پست در نمایشگاه های کتاب سال های گذشته، خواستار مشارکت بیشتر شرکت ملی پست در نمایشگاه کتاب مجازی در سال جاری شد.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تنظیم تفاهم نامه در این زمینه را ضروری دانست و اضافه کرد: همکاری و هماهنگی مستمر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شرکت ملی پست، اقدامی مهم در راستای رشد فرهنگ کتابخوانی به شمار می آید و بر توسعه فرهنگی کشور تأثیر به سزایی خواهد داشت.