کد خبر: 43067
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 24 دی 1399 - 14:17

داخلی

»

کتاب

365 روز با پیامبر اثر برگزیده هجدهمین جشنواره کتاب رشد

منبع : انتشارات قدیانی
از کتاب «۳۶۵ روز با پیامبر (ص)»  اثر حسین فتاحی در بخش تعلیم و تربیت دینی هجدهمین جشنواره کتاب رشد به عنوان اثر برگزیده تقدیر شد.
365 روز با پیامبر اثر برگزیده هجدهمین جشنواره کتاب رشد

به گزارش لیزنا، کتاب «۳۶۵ روز با پیامبر (ص)» مجموعه داستانی است که پیش از این در ۱۲ جلد با عنوان مشترک ۳۰ روز با پیامبر (ص) توسط انتشارات قدیانی منتشر شد که این بار تمام قصه‌ها در یک جلد با قطع رحلی بزرگ به چاپ رسیده است.

قابل ذکر است این کتاب قبلا از سوی کتابنامه رشد شماره 19 آموزش و پرورش به عنوان کتاب مناسب پايه‌ي چهارم، پنجم و ششم ابتدايي درسال 1396 معرفی و مورد تأیید قرار گرفته است و همچنین کتاب تقدیری نهمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان در سال 1396 بوده است.

این مجموعه متشکل از ۱۲ فصل با عناوین مختلف است که هر کدام مقطعی از زندگی رسول اکرم (ص) را دربرمی‌گیرد.

حسین فتاحی کارشناس حوزه ادبیات کودک و نوجوان و روایتگر این مجموعه تلاش کرده است با نثری جذاب و در عین حال روان و ساده، مخاطب خویش را تا انتهای داستان با خود همراه سازد و حضرت محمد (ص) را به عنوان الگویی کامل برای کودک و نوجوان معرفی کند.

در تمامی فصول سعی شده‌ است ضمن ارائه‌ی اطلاعاتی مبتنی بر مشهورات و روایات درباره رویدادهای زندگی حضرت محمد (ص) به آموزه‌های اخلاقی و خلق نیکوی ایشان نیز پرداخته شود.

تصویرگری‌های منصوره محمدی به صفحات این کتاب جذابیت خاصی بخشیده و باعث ارتباط بیشتر کودک و نوجوان با محتوای داستان‌ها شده‌ است.

برچسب ها :