کد خبر: 43614
تاریخ انتشار: شنبه, 04 ارديبهشت 1400 - 13:51

داخلی

»

کتاب

هشتاد و‌ دومین شماره ماهنامه «قلک» منتشر شد

منبع : روابط عمومی ماهنامه قلک
هشتاد و‌ دومین شماره ماهنامه «قلک» ویژه اردیبهشت1400 با داستان‌ها و شعر‌های آموزشی و سرگرم‌‌کننده برای گروه سنی 3 تا 7 سال منتشر شد.
هشتاد و‌ دومین شماره ماهنامه «قلک» منتشر شد

به گزارش لیزنا، در این شماره همراه با ماجراهای «دی‌دی و دادی» دو شخصیت فضایی قلکی، کودکان با مفهوم وام گرفتن از بانک آشنا می‌شوند و می‌آموزند که می‌توان برای خرید کالایی از بانک وام گرفت و کسی نیز باید ضامن آنها شود.

ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش سبک زندگی و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی 3 تا 7سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرگران و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت ‌می‌کنند.

در قلک هشتاد و دوم می‌خوانیم: «نقشه‌های بزرگ مورچه کوچولو» نوشته کندیس دینگوال و ترجمه مریم شجاعی‌پور، «بچه‌های دنیا؛ همسایه آتش و یخ» نوشته جویا میرزاده، «اخبار قِل قُلکی؛ جاده آشغالی» نوشته زهرا جلایی‌فر و تصویگری میثم موسوی، «ماجراهای دی‌دی و دادی و سیمبولودوس‌دوس» نوشته مریم شجاعی‌پور و تصویرگری فاطمه زمانه‌رو.

در هر شماره قلک باز‌ی‌هایی برای بالا بردن خلاقیت، دقت و ... بچه‌ها نیز وجود دارد. در این شماره و در بخش «بگو و بخور» بچه‌ها می‌توانند با میوه‌هایی که در خانه دارند یک عصرانه خرسی درست کنند و در «عملیات نجات سنجوک» نوشته معصومه یزدانی و طراحی زهره بیگدلو با دو مهره و یک تاس یک بازی هیجان‌انگیز انجام دهند.

شماره اردیبهشت‌ماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی، مدیریت داخلی الهام تقی‌پور، صفحه‌آرایی نگار آشتیانی و روابط عمومی یگانه قاسمی در 24صفحه و با قیمت 30هزارتومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در این شماره طراحی جلد را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند. مجری طرح نیز موسسه فرهنگی‌هنری آینده‌پژوهان مدیریت ارتباطات بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای سفارش و دریافت اشتراک سالانه یا شش‌ماهه «قلک» با دفتر ماهنامه به شماره 02188356436 تماس بگیرند.

برچسب ها :