کد خبر: 44136
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 مرداد 1400 - 12:38

داخلی

»

کتاب

ماجراهای نارنیا تجدید چاپ شد

منبع : انتشارات قدیانی
مجموعه هفت جلدی ماجراهای نارنیا اثر سی. اس. لوئیس با ترجمه پیمان اسماعیلیان تجدید چاپ شد.
ماجراهای نارنیا تجدید چاپ شد

به گزارش لیزنا، مجموعه هفت جلدی ماجراهای نارنیا اثر سی. اس. لوئیس با ترجمه پیمان اسماعیلیان از سوی نشر قدیانی تجدید چاپ شد. مجموعه‌ای از هفت رمان خیال‌پردازی نوشته سی اس لوئیس برای کودکان است  که با نام ماجراهای نارنیا شناخته می‌شود. این مجموعه که به عنوان یک اثر کلاسیک در ادبیات کودک و شناخته‌ترین اثر نویسنده اش می باشد و بیش از ۱۲۰ میلیون نسخه از آن به ۴۱ زبان فروخته شده در بین سال‌های ۱۹۴۹ تا ۱۹۵۴ نوشته شده‌است.

در این مجموعه، شخصیت‌ها و ایده‌هایی از اساطیر یونانی و رومی و همچنین افسانه‌های کهن بریتانیا و ایرلند به کار رفته‌ است.

سرگذشت نارنیا ماجرای کودکانی را نقل می‌کند که نقش اصلی این مجموعه را بر عهده دارند. در هر جلد از این مجموعه کودکانی از دنیای ما به صورت جادویی به نارنیا منتقل می شوند. جایی که از آن‌ها خواسته می شود تا به اصلان شیر کمک کنند تا از پس بحران در دنیای نارنیا بر آید.

نارنیا دنیایی است که در آن حیوانات سخن می‌گویند، جادو امری رایج نیست ولی جادو در بطن سرزمین وجود دارد و خوبی به جنگ با بدی می‌رود. داستان آفرینش نارنیا در روز نخست با آواز اصلان شیر و سخنگو شدن آمده‌است.

خواهرزاده جادوگر ( در نوبت چاپ 6) ، شیر، ساحره و کمد لباس ( در تویت چاپ 6)، اسب و پسرک او ( در نوبت چاپ 5) ، شاهزاده کاسپین 0 در نوبت چاپ 5) ، سفر کشتی بامداد نورد ( در نوبت چاپ 4)، صندلی نقره‌ای ( در نوبت چاپ 4) و آخرین نبرد در نوبت چاپ 4 و با قیمت هر جلد 42000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.