کد خبر: 44396
تاریخ انتشار: شنبه, 03 مهر 1400 - 11:11

داخلی

»

کتاب

مجموعه «پا به پای کلاس اولی ها در خانه و مدرسه» منتشر شد

منبع : انتشارات قدیانی
مجموعه «پا به پای کلاس اولی ها در خانه و مدرسه» اثر فرزانه کریمی در هشت جلد از مهر تا اردیبهشت در نوبت اول چاپ منتشر شد.
مجموعه «پا به پای کلاس اولی ها در خانه و مدرسه» منتشر شد

به گزارش  لیزنا، انتشارات قدیانی مجموعه «پا به پای کلاس اولی ها در خانه و مدرسه» اثر فرزانه کریمی در هشت جلد از مهر تا اردیبهشت  رادر نوبت اول چاپ منتشر کرد.

کلاس اولی ها همیشه از اینکه یاد می‌گیرند بخوانند و مثل آدم بزرگ ها کتاب به دست بگیرند لذت می برند. توانایی خواندن، حس جدیدی را در بچه ها شکوفا می کند. آنها دوست دارند که این توانایی را به دیگران نشان دهند و اغلب برای خواندن واژه‌ها و متن‌هایی فراتر از کتاب های درسی اشتیاقی چشمگیر نشان می دهند.

محتوای کتاب های این مجموعه هماهنگ با پیشرفت کلاس اولی ها در آشنایی با نشانه‌های ( حروف الفبای) جدید تهیه شده است، به گونه‌ای که در هر ماه از سال تحصیلی بتوانند متن های جدیدی فراتر از کتاب های درسی را بخوانند و در مسیر یادگیری اعتماد به نفس بیشتری به دست آورند.

این مجموعه مورد تأیید و معرفی شده در سامانه کنترل کیفیت منابع آموزشی و تربیتی مکتوب وزارت آموزش و پرورش می باشد.

کتاب های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، این مجموعه آموزشی را در هشت جلد با تصویرگری بابک قریب در نوبت اول چاپ و قیمت هر جلد 10000 تومان همراه کلاس اولی ها روانه‌ی خانه‌ها و مدارس کرد.