کد خبر: 44963
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 دی 1400 - 08:55

داخلی

»

کتاب

مهلت طراحی پوستر «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» تا ۱۲ دی ماه تمدید شد

منبع : موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران
مهلت طراحی پوستر «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»  از سوی ستاد برگزاری این رویداد تا دوازدهم دی ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
مهلت طراحی پوستر «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» تا ۱۲ دی ماه تمدید شد

به گزارش لیزنا، فراخوان طراحی پوستر «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» با هدف جلب و توسعه مشارکت مردمی در راستای کمک به ارتقای سطح کیفی طراحی پوسترِ «دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران» منتشر شده و از هنرمندان و طراحان سراسر کشور که در این زمینه دارای سابقه فعالیت هستند، دعوت به عمل می‌آورد.

بنابر فراخوان طراحی پوستر «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران»، شرکت برای عموم آزاد بوده و هر فرد می‌تواند با ارائه دو اثر در این فراخوان حضور پیدا کند. همچنین طرح‌های پیشنهادی باید به صورت عمودی و در قطع ۷۰*۵۰ با فرمت jpg ارسال شوند.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا دوازدهم دی ماه ۱۴۰۰ به آدرس الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید با عنوان «طراحی پوستر دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» همراه با ذکر کامل مشخصات و شماره تماس ارسال کنند.

 گفتنی است از میان طرح‌های ارسالی، ۳ اثر به عنوان اثر برگزیده انتخاب شده و در نهایت یک اثر به عنوان برنده فراخوان مورد تقدیر قرار خواهد گرفت. همچنین از سوی ستاد برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به ۳ نفر اول برگزیده این فراخوان لوح تقدیر و به طراح اثر برگزیده نهایی علاوه بر لوح تقدیر، گواهی شرکت و ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر به پایگاه الکترونیکی خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس www.ketab.ir مراجعه کرده یا در صورت لزوم از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ با شماره ۹۱۰۰۶۳۶۳ داخلی ۵۰۶ تماس بگیرند.