کد خبر: 46535
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 آبان 1401 - 07:25

داخلی

»

کتاب

مجموعه داستانی «تکنولوژی» منتشر شد

منبع : لیزنا
مجموعه داستانی «تکنولوژی» نوشته علی مؤذنی توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.
مجموعه داستانی «تکنولوژی» منتشر شد

به گزارش لیزنا، انتشارات کتاب نیستان کتاب «تکنولوژی» مجموعه داستانی از علی مؤذنی را در 92 صفحه رقعی منتشر و روانه بازار نشر کرد.

مؤذنی در «تکنولوژی» به نوعی سیر کاری خود در داستان‌نویسی را به نمایش گذاشته است،‌ او در این مجموعه داستان‌هایی از خود در دهه 50 تا امروز را عرضه کرده است،‌ داستان‌های قدیمی که حالا با بازنویسی دوباره مجالی برای نشر پیدا کرده‌اند.

 موذنی متولد 1337 است. لیسانس ادبیات نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد. وی در عرصه داستان کوتاه، رمان، داستان بلند، نمایشنامه و فیلمنامه قلم می‌زند. در حوزه فیلم‌سازی نیز شش تله‌فیلم برای تلویزیون ساخته است. اغلب آثار وی با اقبال منتقدان و مخاطبان روبرو شده و جوایزی را نیز کسب کرده است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم «به نظرم می‌آمد تصویر مامان بزرگ می‌خواهد یک چیزی بگوید که سه مگاپیکسل قدرت بیان آن را ندارد. وقتی مامان بزرگ یک دفعه گفت چه قدر پیر شده‌ام، اشکال تصویر را فهمیدم. سه مگاپیکسل طراوت و شادابی و آن روحیه جوان مانده در ظاهر سن گرفته مامان‌بزرگ را پنهان کرده بود. هیچ نشانی از آن دختر نوجوان لپ گل انداخته در تصویر نبود.»...

همچنین نسخه الکترونیک و نسخه صوتی کتاب «تکنولوژی» (به مدت سه ساعت و 28 دقیقه ) در اپلیکیشن های مربوطه منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار دارد.