کد خبر: 47623
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 25 مرداد 1402 - 13:54

داخلی

»

کتاب

اهدای 60 نسخه کتاب به کتابخانه اخلاق

منبع : فرهنگسرای اخلاق
با هدف گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم شدن تبادل دانایی، 60 نسخه کتاب روانشناسی از خانواده تا بهشت شامل مباحث روان شناختی همراه با آموزه های دینی و کاربردی توسط نویسنده کتاب به کتابخانه اخلاق اهداء شد.
اهدای 60 نسخه کتاب به کتابخانه اخلاق

به گزارش لیزنا، با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و احیای رفتار نیکو و پسندیده اهدای کتاب، استاد حسین علیزاده کوزه کنان نویسنده کتاب از خانواده تا بهشت و کارشناس ارشد روان شناسی، یکشنبه 22 مرداد ماه سالجاری با حضور در کتابخانه اخلاق، 60 نسخه از کتاب خود را که شامل آموزه های دینی، روانشناسی خانواده، زناشویی و تربیتی است به این کتابخانه اهداء کرد.

براساس این خبر، وی مولف 9 جلد کتاب و 20 سال مدرس مباحث روانشناسی و مهارت های زندگی و عضو انجمن روان شناسی ایران است که سالها در مناطق چهارده، هجده و نوزده تهران مباحث روان شناسی مبتنی بر آموزه های دینی و کاربردی را به خانواده ها آموزش داده است.

کتاب از خانواده تا بهشت در قطع رقعی در 306 صفحه توسط انتشارات شمیم کوثر در شمارگان 2000 نسخه در پاییز 1390 وارد بازار نشر شده است و موضوعاتی نظیر، روانشناسی خانواده ، دیدگاه های اسلامی خانواده،ارتباط بین زن و شوهر، بهداشت روانی خانواده ،آشنایی با ویژگی های روانی و نحوه انتقال آموزه های دینی به فرزندان، نحوه ارتباط سازنده با همسر و فرزندان،انواع ارتباط  و شنونده خوب بودن از جمله مباحثی است که در این کتاب به آنها اشاره شده است.

سایر آثار نویسنده در مباحث روان شناسی شامل: رفتارهای عزت آفرین در تربیت و تحصیل فرزندان،توشه های تربیتی (برای خوب زیستن و خوب تربیت کردن)، نگرانی های والدین و راه کارها، روان شناسی خانواده، توانایی نه گفتن به گناهان و بدی ها در تربیت فرزندان، عشق های خیابانی و اشک های پشیمانی ، توانایی نه گفتن به بدیها و گناهان  بوده و آخرین اثر استاد علیزاده کوزه کنان، کتاب گنج پنهان شامل یکهزار سخن حکمت آمیز است که در زمستان 1398 توسط انتشارات نارون منتشر شده است.

کتابخانه اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار شماره 24 طبقه سوم فرهنگسرای اخلاق واقع است.

برچسب ها :