کد خبر: 47628
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 26 مرداد 1402 - 14:47

داخلی

»

کتاب

دوره آموزشی نقاشی پشت شیشه برگزار می‌شود

منبع : کتابخانه و موزه ملی ملک
دوره آموزشی نقاشی پشت شیشه با تدریس استاد مهرنوش بشارت در چارچوب مدرسه تابستانی ملک برگزار می‌شود.
دوره آموزشی نقاشی پشت شیشه برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا، هنرجویان در این دوره آموزشی، متناسب با توانایی‌هایشان با تکنیک‌های اجرای اثر در شیوه نقاشی پشت شیشه آشنا شده، رفته‌رفته در آن‌ مهارت می‌یابند. از مهارت‌ها و تکنیک‌هایی که این دوره آموزش داده خواهد شد به طراحى و مهارت در كنترل خط، اشيا و طبيعت، پرسپكتيو و چيدمان‌ها و فضاسازی، آناتومی، موضوعی، آشنایی با رنگ‌شناسى و سايه‌روشن و خلاقيت در طراحی می‌توان اشاره کرد.

دوره آموزشی نقاشی پشت شیشه در چهار جلسه برگزار می‌شود. دوستداران حضور در این دوره آموزشی می‌توانند برای نام‌نویسی و دریافت آگاهی‌های بیش‌تر به سامانه مدیریت آموزشی ملک به نشانی مراجعه کنند.

استاد مهرنوش بشارت سی و سه سال در زمینه آموزش هنرهای تجسمی و هنرهای سنتی و صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی، مراکز آموزشی، نگارخانه‌ها و موزه‌های گوناگون فعالیت داشته است. او دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی نقاشی پشت شیشه را بیش از هشت سال پیوسته در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار کرده که همواره با استقبال هنرجویان همراه بوده است. این هنرمند مسوول کارگروه نقاشی پشت شیشه در وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است و بسیاری از آثار او دارای رتبه و نشان مرغوبیت کالا شده‌اند. نمایشگاه‌هایی گوناگون از آثار این استاد و هنرجویان‌اش در ایران و خارج از کشور برگزار شده است.

 

برچسب ها :